Hieper de Piep!

Hoeraaaa! Vandaag bestaat mijn kindje NailsbyLaura alweer een half jaar. In een half jaar tijd is er zoveel gebeurt! Even een paar hoogtepunten uit een halfjaar nagelbloggen.

* Ik begon met een week van 0 bezoekers
* Na een aantal weken zat ik op 10-25 bezoekers *apetrots*
* Inmiddels zit ik tussen de 350-450 bezoekers per dag *nog trotser*
* Ik heb veel contacten gekregen in de nagelbloggers wereld
* Ik heb een geweldig leuk baantje gekregen bij Enchantra.nl
* Ik ben begonnen met het verzorgen van workshops
* ….

Ik wil jullie, bezoekers van NailsbyLaura, enorm bedanken. Zonder jullie was het nooit zo’n succes geworden en kreeg ik minder zin om door te gaan. Daarom heel erg bedankt.

Bij een halfjarige jubileum hoort natuurlijk een kleine verrassing, nu is er de afgelopen week iets vreselijks gebeurt in mijn familie, waardoor een winactie nog even op zich laat wachten, maar wel kan ik jullie met trots vertellen dat jullie vanaf dit weekend (morgen of overmorgen) niet meer naar mijn weblog moeten komen naar naar mijn eigen .nl site!

www.nailsbylaura.nl !!

Vanaf vandaag begin ik weer met bloggen want ik moet nog zoveel leuke dingen met jullie delen. Ik hoop dat jullie ook weer van de partij zijn en we elkaar snel zien op mijn eigen NailsbyLaura.nl

 

17 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. renate
    Jan 22, 2011 @ 10:48:47

    Gefeliciteerd met je half jaar!!
    Ben reuze benieuwd naar je eigen site!

    Beantwoorden

  2. barbara
    Jan 22, 2011 @ 11:09:08

    hej meis

    hoe is het nu met je??
    ik weet niet wat er gebeurt is maar ik heb wel veel aan je gedacht hoor!!
    gelukkig ben je weer terug en kunnen we weer genieten van je nailart 🙂

    heel veel sterkte nog 🙂

    Beantwoorden

    • nailsbylaura
      Jan 22, 2011 @ 11:17:24

      Hi, Bedankt dat je aan me dacht. Het gaat nog steeds niet zo goed, er is een vreselijk familiedrama geweest. Maar we moeten de draad weer op te zien pakken. Vandaar dat ik nu ook weer begin!

      Vanaf vandaag kunnen jullie dus terecht op mijn eigen site:

      http://nailsbylaura.nl/

      Beantwoorden

      • barbara
        Jan 22, 2011 @ 18:24:02

        getsie dat is nooit leuk nee..
        mocht ik iets voor je kunnen doen dan doe ik dat heel erg graag.
        Ik heb vandaag een sollicitatiegesprek gehad bij een kapsalon ( ben kapster) en daar hadden ze opi lakjes dus toen ze mijn nagels zag vertelde ze dat ze ook weer een manicure hoekje wilde maken.
        en toen was haar vraag of ik mee wilde helpen om de nagels van de mensen te doen :O:O
        waaauuuw gaaaf dus!!:D:D

  3. Anne
    Jan 22, 2011 @ 14:31:14

    Hey,

    Ik kom je hier even feliciteren met je nieuwe website, al blij jij natuurlijk hetzelfde leuke lieve mooie mens als altijd.
    Wou het eigenlijk daar doen maar kan geen comment plaatsen, ik moet een email in vullen mare ben ik gek of mis ik een invul vakje ?

    Sterkte met je thuis/familie situatie, komt allemaal goed, al lijkt dat nu misschien nog even niet zo.

    Liefs,

    Beantwoorden

  4. dyane
    Jan 22, 2011 @ 15:40:24

    gefeliciteerd met je halfjaarbestaan en je nieuwe website!

    Sterkte met familiesituatie

    Beantwoorden

  5. Laura
    Jan 22, 2011 @ 15:42:58

    Lieve, liefste, allerliefste Lau!
    Gefeliciteeeeerd met het half jaar bestaan van je enorm leuke blog!
    Nu nog even kijken hoe we kunnen reageren op je nieuwe site, dan is dat ook goed! Hij ziet er iig al heel leuk uit, al had ik al een voorproefje gezien:)

    Een heleboel kusjes van mij!

    Beantwoorden

  6. Lianne
    Jan 22, 2011 @ 16:39:51

    hey lau,

    leuk leuk leuk leuk leuk je nieuwe eigen site ook die ga ik uiteraard volgen elke dag 🙂
    en gefeliciteerd met je halfjarige jubileum helemaal superrrr….

    enne…… geef het tijd het krijgt vanzelf een plekje ook al voelt dat soms niet zo.

    dikke smok

    Beantwoorden

  7. nailsbylaura
    Jan 22, 2011 @ 17:23:08

    Ahhww… lieve allemaal! Heel erg bedankt!

    Het klopt dat de reacties het nog niet doen, heel erg vreemd! Er wordt naar gekeken!

    Beantwoorden

  8. Elianne
    Jan 22, 2011 @ 18:00:06

    Gefeliciteeeeeeeeerd!! met je half jarig bestaan!!! en je eigen domein :D!

    En heel veel sterkte met je familiesituatie.. (F)

    Beantwoorden

  9. Kelly
    Jan 22, 2011 @ 18:27:40

    Allereerst heel veel sterkte toegewenst de komende tijd!

    Van harte gefeliciteerd met je eigen domein en je blog!

    Beantwoorden

  10. Erika
    Jan 22, 2011 @ 19:10:36

    Normaal een stille volger.. maar nu moet ik je toch echt feliciteren!!! Je deed en doet en gaat het zeker geweldig doen!

    Sterkte met het prive ding wat het ook mag wezen 😦

    Liefs een nu niet anonieme volgert..

    Beantwoorden

    • nailsbylaura
      Jan 22, 2011 @ 19:13:25

      Super leuk! Bedankt! En stille volgers zijn ook volgers he?! 😉

      Geweldig om al jullie lieve berichten te lezen, geeft veel steun in deze moeilijke tijd.

      Ik hoop dat komende de week mijn site helemaal top draait en dat alles weer een beetje normaler wordt…

      Beantwoorden

  11. Kalypso
    Jan 23, 2011 @ 10:41:32

    Gefeliciteerd, wat gaat de tijd snel zeg.
    Liefs, xx

    Beantwoorden

  12. Bubble
    Jan 23, 2011 @ 18:19:18

    Hey Laura,
    Wat gaaf! Je eigen website. Ik ben heel erg benieuwd. Hier deed ie het nog niet, maar dat kan ook aan ons internet liggen. Die heeft op het moment wat kuren. En natuurlijk super gefeliciteerd met je halfjaar bestaan!

    En als laatste wil ik je alle sterkte van de wereld toewensen! Wat er ook gebeurt mag zijn.

    Groetjes,
    Bubble

    Beantwoorden

  13. Sarah
    Feb 16, 2011 @ 09:39:53

    Ohh ik had deze blogpost helemaal niet gezien, lol, ik heb zowat knal hetzelfde gepost afgelopen weekend 😀 haha! *great minds think alike* 😉

    Beantwoorden

Geef een reactie

