Essence – Copper Rulez!

Het is alweer een maand of 2 geleden dat de Essence Metallic lakjes in de winkels lagen. Ik heb deze allemaal kunnen bemachtigen, maar heb er nog nooit iets mee gedaan 😮 Shame on me! Want deze lakken zijn magnetisch waardoor je er een strepen patroon in kunt trekken met een magneet.

Ik heb mijn favoriete kleur uitgekozen namelijk 02 Copper Rulez! Dit is een bruin/brons kleurtje met prachtige gouden glitters. Ik heb hiervan 2 laagjes aangebracht en daarna snel het magneetje erboven gehouden.

Gaaf he?! Ik vind het zelf helemaal te gek! Wat wel bleek, is dat dit kleurtje het beste lijntjes trekt, de andere lakken zijn iets moeilijk, maar oefening baart kunst!

Leuke bijkomstigheid, metallic lakjes zijn uitermate geschikt om mee te stempelen en zo ook deze beautys, dus mocht het magnetische effect niet lukken, kun je er altijd nog mee stempelen!

Wat vind jij van het resultaat?

9 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. renate
    Jan 15, 2011 @ 09:32:12

    mooi!

    Beantwoorden

  2. Inge
    Jan 15, 2011 @ 09:55:43

    Ik vind ze erg mooi!
    Nou las ik laatst nog iets bij jou over een lak die je over je andere lak heen moet doen en dat ie dan breekt zodat je een beetje droge woestijn idee krijgt…. Ik hoop dat je snapt wat ik bedoel want ik kan hem nergens meer vinden! Kan je me helpen?

    Beantwoorden

    • nailsbylaura
      Jan 15, 2011 @ 09:59:05

      Inge, Dat is crackle nagellak. Dit is er van oa. Pupa, Barry M en Misa. Er komt komende maanden een collectie uit van China Glaze met dit soort lakken.

      Pupa is oa. te koop bij DA en internet.
      Barry M + Misa zijn te koop bij Alicejohavensantials

      Beantwoorden

  3. Miranda
    Jan 15, 2011 @ 11:08:08

    Zelf heb ik nothing else metals, daar krijg je de strepen ook goed op. Erg leuk zo’n nagellakje!

    Beantwoorden

  4. Elianne
    Jan 15, 2011 @ 11:39:08

    Och och, ik heb ze ook allemaal.. alleen ook nog nooit gebruikt :O alleen even snel geswatcht op een nagelwiel :S Daar waar ze wel heel mooi op ja 🙂
    Hoe heb je zoveel lijntjes erop gekregen? Gewoon een aantal keer het magneetje op een andere plaats erboven houden?

    Beantwoorden

  5. dyane
    Jan 15, 2011 @ 19:29:49

    Super mooi!
    hoe werkt dat met dat magneetje??

    Beantwoorden

  6. kalypso
    Jan 15, 2011 @ 21:50:31

    Ik vind ze heel leuk en fijn.
    Nog heel veel sterkte de komende dagen.
    Liefs, xxx

    Beantwoorden

  7. barbara
    Jan 17, 2011 @ 13:24:43

    de week gaat wel erg langzaam :(:(
    ik mis je artikels wel hoor 🙂
    maar soms zijn er dingen die voor gaan ..
    ik wens je al het goeds toe de komende week

    Beantwoorden

  8. Leonie
    Jan 19, 2011 @ 20:39:12

    Helaas kan ik die lakjes nérgens meer krijgen 😥
    (net als de l’oreal star magnet)

    Beantwoorden

Geef een reactie

