French Manicure met Stippen

Jullie zagen natuurlijk al mijn French Manicure deze week met de Trind producten. Misschien wisten jullie het al, maar ik ben dól op french manicure! Maar om het deze keer een beetje leuker te maken heb ik een imageplate erbij gepakt die ik sinds kort heb. Namelijk de french tip plate M45.

Op deze plate zitten allemaal figuren die je over je french manicure kan doen om ze te pimpen. Ik ben naast french manicure, ook dól op stippen 😉 dus dit was een golden match!

Ja, de foto is niet heel erg best, maar doordat ik veel weg ben overdag moet ik ’s avonds de foto’s maken. Ik zal proberen er rekening mee te houden!

Voor het stempelen heb ik China Glaze Harmony gebruikt uit de Romantique collectie. (Deze kocht ik laatst bij Enchantra, zie hier mijn haul) Een erg mooi paars lakje.

Je kunt goed zien dat de stempels verre van perfect zijn, maar ik ben er heel erg blij mee!

Wat vind jij ervan?

9 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Kelly
    Jan 13, 2011 @ 08:41:49

    Ik vind het echt een prachtige french manicure en heel erg leuk opgeleukt met stippen 😀 Ik vind de stempels ook heel erg leuk gelukt!
    Ik dacht in eerste instantie dat het een bruin lakje was zo te zien aan de foto’s haha.

    Beantwoorden

  2. Laura
    Jan 13, 2011 @ 10:03:49

    Die heb ik in het echt gezien! Schatttttig!

    Beantwoorden

  3. Michelle
    Jan 13, 2011 @ 10:30:35

    Ik vind het erg leuk! 😀

    Beantwoorden

  4. Lianne
    Jan 13, 2011 @ 10:33:47

    ik vind het schattig, erg lief

    Beantwoorden

  5. renate
    Jan 13, 2011 @ 11:47:51

    mooi!

    Beantwoorden

  6. dyane
    Jan 13, 2011 @ 15:30:26

    leuk!
    zal zo mn nagels weer doen, ziet er niet meer uit…

    Beantwoorden

  7. Elianne
    Jan 13, 2011 @ 18:30:25

    Leuk 😀

    Beantwoorden

  8. Misslanghaar
    Jan 13, 2011 @ 21:23:43

    Mooi gedaan hoor!

    Beantwoorden

Geef een reactie

