Kruidvat – Nail Oil

Eerder deze week liep ik in het Kruidvat en stond ik bij de nagel verzorgingsproducten van het huismerk. Ik zag dat er een aantal nieuwe producten zijn toegevoegd aan het assortiment. Waaronder een nagelverhardener en een french manicure setje.

Maar ook een Nail Oil. Mijn interesse was gewekt.

Ten eerste even een groot compliment voor Kruidvat voor de mega leuke verpakking! Maar nu over naar de info, wat beloofd het te doen?

Kruidvat Nail Oil is een hydraterende olie-complex op basis van natuurlijke oliรซn verrijkt met vitamine E en F. Herstelt de conditie van droge en beschadigde nagels en beschermt tegen broosheid. Regelmatig gebruik maakt nagels weer sterk en flexibel en nagelriemen zacht en soepel.

Aanbrengen op schone, droge nagels en nagelriemen. Zacht inmasseren om de opname in de nagel en de huid eromheen te bevorderen en nagelgroei te stimuleren. Overtollige olie met een tissue afnemen. Voor optimaal resultaat ’s nachts in laten werken.

Het flesje vind ik erg stijlvol, de geur van de olie is heel zacht en fris. Volgens mij zit er een vleugje citroen door, maar zeker niet heftig. Het kwastje is breed en vrij stevig. Ik ben benieuwd hoe dat gaat worden!

Ik ga het de komende tijd voor jullie testen en over een tijdje kunnen jullie hier mijn review lezen!

Kruidvat Nail Oil is verkrijgbaar in alle filialen en kost โ‚ฌ2,99

7 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. renate
    Jan 12, 2011 @ 09:38:17

    normaal ben ik niet zo van de nagelolie’s…
    ze zeggen vaak..olie is om in te bakken haha
    maar ik ben wel benieuwd naar je review!!
    alles voor je nagels en nagelriemen he ๐Ÿ™‚

    Beantwoorden

  2. Michelle
    Jan 12, 2011 @ 16:18:15

    Ben benieuwd! Ik heb deze nog niet gezien bij mij in de kruidvat, maar ik loop meestal gelijk door naar het catrice en essence deel haha ๐Ÿ˜›

    Beantwoorden

  3. Elianne
    Jan 12, 2011 @ 16:51:42

    haha, spannend

    Beantwoorden

  4. Kelly
    Jan 12, 2011 @ 18:16:57

    Ik ben benieuwd hoe het je zal gaan bevallen. Ik heb nog nooit van mijn leven nagelolie gebruikt! Ik gebruik alleen lemony flutter van Lush en daar ben ik super tevreden over ๐Ÿ˜€

    Beantwoorden

  5. Miranda
    Jan 12, 2011 @ 19:51:54

    Ik ben erg benieuwd!

    Beantwoorden

  6. Misslanghaar
    Jan 13, 2011 @ 21:25:24

    Ik ben benieuwd! Hij is in elk geval al helemaal budget proof ๐Ÿ™‚

    Beantwoorden

  7. gelukkige gebruike
    Jun 09, 2011 @ 22:08:42

    ik gebruik al jaren nail oil.
    Super goed voor je nagels naar dat je nagellak remover gebruikt.
    Is Zeker aan te raden als je vaak remover gebruikt.

    Beantwoorden

Geef een reactie

