Nail art time!

Het is alweer een tijdje geleden dat ik jullie een nail art creatie liet zien, maar vandaag heb ik een leuke voor jullie gemaakt. Ik zal ook proberen de komende tijd wat meer nail art creaties te maken, maar ik kan jullie niks beloven, want ik ben met een heel leuk project bezig waar ik jullie binnenkort meer over vertel!

Dan nu door naar de nail art. Gisteren zagen jullie Rated Holographic van China Glaze al als swatch, en vandaag heb ik er overheen gestempeld. Ik heb lang lopen twijfelen wat ik moest doen, want de holografische lakken zijn op zichzelf al beauty’s.

Ik heb de veertjes gestempeld van imageplate M77 van Konad. Ik heb met Konad bruine stempellak gestempeld. Als top coat gebruikte ik mijn top2bottom top coat van Orly.

Het was erg lastig om dit mooi weer te geven. In het echt is het namelijk zรณ mooi! Heel simpel, classy en netjes!

Wat vind jij ervan?

13 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Lianne
    Jan 10, 2011 @ 09:36:42

    ziet er heel leuk uit…
    ben benieuwd naar je geheimzinnige project ๐Ÿ™‚

    Beantwoorden

  2. Michelle
    Jan 10, 2011 @ 10:02:05

    Ik vind het erg leuk! ๐Ÿ˜€ En ik vind alsnog dat je et mooi hebt weergegeven ๐Ÿ˜‰

    Ik ben nieuwsgierig naar je project! Hopelijk is binnenkort heel erg snel (A) haha

    Beantwoorden

  3. Kelly
    Jan 10, 2011 @ 10:08:34

    Ik vind het echt een prachtige creatie, jammer dat het niet zo overkomt als in het echt. Heel veel succes in ieder geval met je project!

    Beantwoorden

  4. Elianne
    Jan 10, 2011 @ 10:44:46

    Mooi ๐Ÿ™‚

    Beantwoorden

  5. renate
    Jan 10, 2011 @ 13:36:45

    Heel erg mooi meis!
    Ben jaloers op je mooie nagels!!!

    Beantwoorden

  6. Miranda
    Jan 10, 2011 @ 16:40:58

    Erg leuke nail art ๐Ÿ˜€ Ik ben erg benieuwd naar je project(a)

    Beantwoorden

  7. dyane
    Jan 10, 2011 @ 18:14:52

    super mooi!
    ben benieuwd naar je projectje

    Beantwoorden

  8. Shirley
    Jan 10, 2011 @ 19:49:22

    Heel erg mooi!
    Ben ook helemaal weg van de kleuren combi!

    Beantwoorden

  9. sariet
    Jan 13, 2011 @ 10:25:17

    Gaaf hoor!
    Zijn je eigen nagels zo lang Laura?

    Beantwoorden

  10. Misslanghaar
    Jan 13, 2011 @ 21:35:52

    Ik vind het heel mooi en “zacht” geworden, echt leuk ๐Ÿ™‚

    Beantwoorden

Geef een reactie

