Catrice – Urban Baroque

Ik heb jullie verteld dat ik erg benieuwd was naar de collectie van Catrice. De Urban Baroque. Helaas ligt deze in de filialen bij mij in de buurt nog niet in de winkels.

Maar ik was zo nieuwschierig dat ik even aan het googlen sloeg om swatches op te zoeken. En helaas stelde dat mij niet een beetje teleur maar ENORM!

Ik laat jullie de swatches zien, deze komen van peachy blushes, een hele leuke blog die ik nét ondekt heb.

Alle swacthes zijn 4(!) laagjes. Wat mij betreft een zware domper. Ik wilde dit weekend speciaal voor deze nagellakjes nog even de stad in gaan. Maar weet nu zeker dat ik ze oversla. En ik wacht op de Florista collectie die jullie eerder deze week konden zien.

Wat vind jij? Ga jij nog iets scoren?

15 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. barbara
    Jan 08, 2011 @ 09:46:27

    hmm nee ook niks voor mij ..
    vind ze nog wel heeel erg doorschijnend na 4 lagen..

    Beantwoorden

  2. Erika
    Jan 08, 2011 @ 09:52:59

    jeetje wilde er vandaar speciaal voor naar haarlem, ik sla een rondje over!

    Beantwoorden

  3. tessa
    Jan 08, 2011 @ 10:03:31

    zonde!

    Beantwoorden

  4. Lianne
    Jan 08, 2011 @ 10:51:30

    alle kleurtjes zijn heel waterig ik heb gister 2 meegenomen in de hoop dat ik er nog wat mee kon…..
    half uurtje open laten staan toen nog een uur nou het is niets dikker geworden.
    wel leuk voo over een french manicure, dus gebruiken we het gewoon daarvoor…..
    wel DE miskoop van januarie geweest jammer

    Beantwoorden

  5. Laura
    Jan 08, 2011 @ 10:52:49

    Nou ik hoef ze ook niet. Heb het geduld al niet voor 4 laagjes.. Vindt ze tegenvallen, helaas.

    Beantwoorden

  6. Laura
    Jan 08, 2011 @ 10:53:46

    Oh vergeten te zeggen: ze zijn er nu wel in de stad. Donderdag heeft iemand eentje gekocht die ik ken.

    Beantwoorden

  7. Elianne
    Jan 08, 2011 @ 11:09:14

    Jep.. ik heb ze dus wel gekocht gister. Vind de potjes nog steeds prachtig, en het was toch 2e halve prijs. En ik heb nog niet genoeg lakjes voor french manicure achtige dingen o.o

    Beantwoorden

  8. renate
    Jan 08, 2011 @ 12:28:16

    jammer meis!!

    Beantwoorden

  9. Kelly
    Jan 08, 2011 @ 15:22:06

    Oh wat zonde! Ze zien er zo mooi uit! Ik ga ze niet aanschaffen na het zien van deze swatches!

    Beantwoorden

  10. acrazylady
    Jan 08, 2011 @ 19:23:31

    nee deze sla ik ook maar over. niet echt wat voor mij

    Beantwoorden

  11. Kalypso
    Jan 08, 2011 @ 19:26:10

    Die laatste vind ik wel mooi.
    Maar ze zijn niks voor mij. Veelste licht. En de dekking is echt balen.
    Liefs, xxx

    Beantwoorden

  12. Lydia
    Jan 09, 2011 @ 12:07:54

    nr 2 en 3 vind ik wel mooi, lekker natural.

    Beantwoorden

  13. Eef
    Jan 09, 2011 @ 18:27:58

    Ik wacht ook nog wel even op de andere nieuwe lijn!!

    Beantwoorden

  14. Miranda
    Jan 10, 2011 @ 16:39:22

    oké gelukkig dat ik ze niet heb gehaald, ik was namelijk aan het twijfelen maar nu weet ik zeker dat is ze niet haal..erg jammer

    Beantwoorden

Geef een reactie

