Echantra haul part 2

Vandaag deel 2 van mijn geshopte lakken. En nu is het ook eerst weer even gedaan met het kopen van nagellak! Er komen nog wel wat lakjes mijn kant op, maar daar hoefde ik niet voor te betalen (gewonnen winactie) dat zijn natuurlijk de betere berichten 😉

Ten eerste heb ik 2 China Glaze lakjes gekocht. Maar helaas bleek 1 niet op voorraad. Dus belde Linda van Enchantra mij (ik zit sinds kort bij het Enchantra-team) en mocht ik een andere lak uitzoeken. Uiteindelijk is het een hele speciale lak geworden, namelijk een verloren kindje uit de Kaleidoscope collectie. Deze staat niet in de webshop!

Rated Holografic, Lubu Heels

Orly Purple Pleather, Viridian Vinyl, Fiesta + gratis mini top2bottom

Color Club, Uptown Girl, Ms. Hautie

En dat waren mijn lakjes alweer. Als er een nieuwe spetterende actie is bij Enchantra, laat ik jullie dat z.s.m. weten door hier een nieuw artikel te plaatsen. Wil je op de hoogte blijven van nieuwe artikelen, dan kun je mij volgen via Bloglovin’ en via mijn Twitter.

Enchantra heeft naast de webshop ook een blog, waar ik regelmatig iets schrijf, maar waar ook prachtige make-up looks voorbij komen en nog zoveel meer! Zeker een kijkje waard.

6 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Kalypso
    Jan 07, 2011 @ 13:55:34

    Wat een leuke lakjes. Vooral de eerste 2. Ik bestel er ook heel vaak wat.
    Liefs, xxx

    Beantwoorden

  2. Ellen
    Jan 07, 2011 @ 14:17:08

    oehh gave lakjes, die laatste rechtse <33

    (Wil je ze swatchen als je ze binnen hebt 😛 )

    Xx Ellen

    Beantwoorden

  3. renate
    Jan 07, 2011 @ 15:18:54

    zoooo!!! wat een mooie lakjes allemaal!!!
    super gaaf allemaal!!

    Beantwoorden

  4. Kelly
    Jan 07, 2011 @ 16:25:15

    Wat een leuke lakjes heb je besteld! Wat heb je toch een hoop nieuwe lakjes er bij gekregen de laatste paar weken!
    Ik ben benieuwd naar Viridian Vinyl. omdat ik natuurlijk ook de paarse uit deze collectie heb.
    Wat voor lakjes heb je gewonnen met je winactie? 😀

    Beantwoorden

  5. Shirley
    Jan 07, 2011 @ 17:39:43

    Mooie lakjes weer.

    Beantwoorden

Geef een reactie

