Catrice – Florista

In de maanden februari en maart zal er een nieuwe collectie te zien zijn van Catrice. Namelijk de Florista collectie, met prachtige zachte tinten voor het voorjaar! Ik laat jullie de lakjes zien uit deze collectie.

01 Pink Spring

02 Enchanted Garden

03 Lavender Breeze

04 Walk in the Woods

4 leuke lakjes die denk ik heel neutraal en goed bruikbaar zijn. Ik vind nr. 2, 3 en 4 helemaal geweldig en die zullen ook vast in mijn mandje belanden. Ik ben altijd opzoek naar de perfecte koraal kleur, en nummer 2 zou wel eens heel dicht in de buurt kunnen komen!

Heb jij al een favorietje?!

12 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. renate
    Jan 06, 2011 @ 11:06:49

    hele mooie zachte kleurtjes!!
    maar denk niet dat ik ze ga kopen!

    Beantwoorden

  2. Kalypso
    Jan 06, 2011 @ 11:22:27

    Ik vind die eerste en laatste heel mooi.
    Ik zit te wachten tot ze hier ook in de winkels liggen.
    Liefs, xxx

    Beantwoorden

  3. Lydia
    Jan 06, 2011 @ 13:26:25

    Die eerste, tweede en laatste zijn mooi… En die potjes zijn ook superschattig

    Beantwoorden

  4. Elianne
    Jan 06, 2011 @ 20:20:57

    Ik vind ze wel mooi 🙂 Heb je trouwens al iets van de nieuwe LE van Catrice gekocht? (die met die roze kleurtjes enzo)

    Beantwoorden

    • nailsbylaura
      Jan 06, 2011 @ 20:22:35

      Nou, ik ben al wel geweest, maar het lag er nog niet. Nog steeds vind ik alle lakjes mooi en hoop ze ook te kunnen bemachtigen! Al was het maar om aan jullie te laten zien (swatches) Jij al wel wat geshopt??

      Beantwoorden

  5. Kelly
    Jan 06, 2011 @ 21:09:26

    De eerste 2 potjes uit de collectie moet ik echt hebben, die vind ik echt geweldig er uit zien. Die ga ik denk ik wel kopen!

    Beantwoorden

  6. Elianne
    Jan 06, 2011 @ 22:00:30

    Ehm, ik wou wat in Utrecht gaan halen, ben maarliefst 3 kruidvatten in centrum ingeweest, maar overal hadden ze alleen maar de kleine standaard collectie.. en verder nog niet echt de gelegenheid gevonden om een kijkje te nemen in andere. Maar ben wel echt super benieuwd naar eventuele swatches haha!

    Beantwoorden

  7. Shirley
    Jan 07, 2011 @ 01:56:57

    Mooie lakjes, en in een apart flesje weer!

    Beantwoorden

  8. Michelle
    Jan 07, 2011 @ 07:33:07

    Leuke kleurtjes! 😀
    Alleen de kruidvat bij mij in de stad is best wel klein en niet zo up-to-date 😦 Ik hoop toch dat ik ze kan bemachtigen 😀

    Beantwoorden

  9. Bianca
    Jan 07, 2011 @ 09:49:38

    dit zal pas vanaf maart in NL zijn niet februari

    Beantwoorden

  10. Elianne
    Jan 07, 2011 @ 14:25:24

    Ik heb ondertussen de alle 4 de lakjes van de Catrice LE bemachtigd.. mooie zachte kleurtjes, maar volgens mij lijken de eerste 3 heeel erg op elkaar en zijn het allemaal sheer (zo heet dat toch? als het half doorzichtig is) lakjes.

    Beantwoorden

Geef een reactie

