Koh- Everywhere!

Laatst vertelde ik jullie dat ik een gratis Koh lakje had gehaald met de LINDA. Vandaag laat ik jullie de swatch ervan zien. Dit is het eerste lakje dat ik heb van dit merk.

Van een lakje dat €14,95 kost, verwacht ik veel! De verwachtingen waren hoog gespannen en dat heeft het lakje zeker waargemaakt!

Dit zijn twee laagjes Everywhere. De foto komt niet helemaal overeen met hoe de kleur echt is.

Het is een bruin/groen lakje met prachtige gouden glitters erin. De lak is erg veelzijdig, de ene keer nijgt hij meer naar groen en daarna nijgt hij meer naar bruin. Vandaar dat het een onmogelijke opgave was om het te fotograferen.

De lak dekt netjes in twee laagjes en droog gigantisch snel! Over de houdbaarheid van de lak kan ik nog niks zeggen want ik draag hem net een paar uurtjes. Mocht dit nog gekke feiten met zich meebrengen meldt ik jullie dat!

Al met al ben ik vol lof over dit lakje! Al zou ik er geen €14,95 voor willen betalen.

Wat vind jij ervan?

9 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Kelly
    Jan 05, 2011 @ 09:57:54

    Ik vind het wel een mooie kleur, maar niet echt spectaculair. Ik verwacht voor deze prijs eigenlijk nog veel meer. Misschien vind ik hem in echt een stuk mooier, omdat het niet de precieze kleur is die overkomt op de foto’s.

    Ik ben nog opzoek naar zoiets, maar dan ook echt een creme legerkleurtje. Ik heb helaas de juiste nog niet kunnen vinden.

    Beantwoorden

  2. Lianne
    Jan 05, 2011 @ 10:57:21

    ik vind de kleur niet zo mooi is niet echt mijn ding.
    de KOH lakjes heb ik geen goede ervaringen mee dus ik zal deze ook niet weer kopen.

    Beantwoorden

  3. Miranda
    Jan 05, 2011 @ 11:12:14

    Ik vind deze kleur niet zo mooi! Ik heb zelf ook een KOH lakje gehad ( is helaas kopot gegaan 😦 ) Die was ook erg fijn! Alleen jammer dat de lakjes zo duur zijn!

    Beantwoorden

  4. renate
    Jan 05, 2011 @ 11:45:06

    mooi dat het lakje tot nu toe bevalt!!
    de kleur is niet mijn kleur!!
    maar hij staat jou super!!

    Beantwoorden

  5. Shirley
    Jan 05, 2011 @ 15:13:09

    Ook niet helemaal mijn ding.
    Maar Koh heeft wel pracht lakken! 🙂

    Beantwoorden

  6. Lydia
    Jan 05, 2011 @ 16:44:54

    Ik vind hem eigenlijk niet zo geschikt voor mijn nagels…

    Beantwoorden

  7. barbara
    Jan 05, 2011 @ 18:07:52

    hmm niet echt mijn kleur sorry

    Beantwoorden

  8. Elianne
    Jan 05, 2011 @ 23:01:56

    Hmm, ik vind zulke kleurtjes echt leuk 🙂 Ik heb zelf 1 gekleurd KOH-lakje (en een base- en top coat) maar gebruik hem dus niet echt omdat de lak al half gedroogd is voordat ik hem op me nagels wil doen. Ik vind de flesjes van KOH wel echt super mooi!

    Beantwoorden

  9. Kalypso
    Jan 05, 2011 @ 23:04:20

    Wat een prijs zeg. Jezus.
    Maar het kleurtje is wel onwijs gaaf.
    Liefs, xxxx

    Beantwoorden

Geef een reactie

