Nagel wheels

Jullie hebben wel eens wat swatches gezien op van die wielen. Waar nepnagels aanvast zitten en die je kunt gebruiken als voorbeeld. Dit zijn nagelwielen.

Ik ben dol op deze wielen want zo swatch ik alle kleuren en vergeet ik er niet 1!

Ik ben een heel georganiseerd persoon, echt waar, daarom heb ik alles per merk gesorteerd. In het begin deed ik het ook op kleur. Maar die methode werkt niet zo lekker als je nieuwe kleurtjes lak koopt 😉

Ik zet op de voorkant het merk, en achterop heb ik de naam van het lakje staan. Superhandig want zo heb je een overzicht van welke lakken je hebt, en hoe ze uitpakken op je nagels.

Hieronder een leeg wheel.

Ik koop mijn nagelwielen op Ebay, om een aantal redenen:
– Ze zijn goedkoper
– Je koopt ze per 10
– Ze zijn van betere kwaliteit

Bij deze Ebay verkoper heb ik nu 2x een setje van 10 wheels besteld voor ongeveer €3,50 inclusief verzenden.

Is dit iets voor jou?

10 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Kelly
    Jan 04, 2011 @ 09:20:07

    Ik gebruik ook de wielen om te laten zien welke lakjes ik al heb en hoe ze hebben uitgepakt. Ik pak ze er ook bij als ik lakken ga bestellen, om te kijken of ik niet al een soort kleur heb wat daar op lijkt!
    Ze zijn zo handig en dat voor zo’n klein prijsje!

    Beantwoorden

  2. nailsenbeauty
    Jan 04, 2011 @ 10:24:11

    Erg handig zo’n nagelwheel ik koop eigenlijk nooit via eBay! Kan je ze ook goeie halen op marktplaats of is dat een stuk duurder ?;$

    Beantwoorden

    • nailsbylaura
      Jan 04, 2011 @ 11:26:12

      Nehhor, er zijn genoeg Nederlandse webshops waar je ze kunt kopen. En inderdaad ook wel via marktplaats. Alleen heb je ze volgens mij, via Ebay het goedkoopste. En ik ben dol op Ebay 😉

      Beantwoorden

  3. renate
    Jan 04, 2011 @ 12:36:48

    dat is heel erg handig zeg!!!
    thanks voor de tip!!

    Beantwoorden

  4. Kalypso
    Jan 04, 2011 @ 13:17:30

    Ik vind ze zo handig. Zelf heb ik ook 5 wheels.
    Leuke kleurtjes.
    Liefs, xxx

    Beantwoorden

  5. Jorna
    Jan 04, 2011 @ 14:45:42

    Super vet, lijkt dat! ❤ Heb er ook 5, en het is pure eyeeecandy! 😛

    Beantwoorden

  6. Lydia
    Jan 04, 2011 @ 15:50:39

    Ik haal ze altijd van de DA van Konad. Vaak zitten er aan sommige merken nagels die gauw afbreken als je iets weg haalt met remover. Ze zijn 1,50 per stuk, en er kunnen 18 kleurtjes op. Wel iets duurder, maar ze zijn kleiner en ronder. Vind ze schattig

    Beantwoorden

  7. Elianne
    Jan 04, 2011 @ 21:16:03

    Mooie nagelwielen 🙂 (ik vind het er altijd zo vrolijk uitzien met al die kleurtjes haha)

    Zelf heb ik er ook een aantal, maar dan wel op kleur gesorteerd.
    Ik heb ze van veelsieraden.nl en nog een andere site die ik even niet meer weet :S ze waren rond de 80 cent per stuk, best duur vergeleken met deze, maar ze zijn handig. Ze zijn namelijk zo gevormd dat ik ze precies op me eigen nagel kan leggen, om te zien of ik hem ook mooi bij me huidskleur vind 🙂 Als een soort nepnagel.

    Beantwoorden

  8. shirleytjuh
    Jan 05, 2011 @ 02:05:53

    Leuk leuk!
    Ik doe het ook altijd om te testen!

    Beantwoorden

  9. levy
    Feb 13, 2011 @ 16:16:05

    OMG die zijn echt super cute!
    maarre….ik zoek eigelijk wielen waar een groot gat in het midden zit..
    maartog thx honey!

    Beantwoorden

Geef een reactie

