Enchantra haul part 1

Vorige maand had Enchantra.nl elke dag een andere aanbieding. Heel erg leuk, maar alles te hebben maakt ook niet gelukkig, dus besloot ik niks te kopen. Totdat…

…er 50% kwam op ALLE China Glaze lakken. Toen kon ik het niet weerstaan en heb ik een aantal nieuwe lakjes gescoord. Het zijn nogal wat foto’s dus ik denk dat we snel door kunnen gaan! πŸ˜‰

alles bij elkaar ingepakt:

Peachy Keen, Jitterbug, Designer Satin, IV, Coconutkiss*
* Coconut Kiss zag ik bij Tessa en de swatch vond ik prachtig!

Skate Night*, Sex on the Beach, Midnight Kisses, Bahamian Escape.
* Skate Night zag ik meerdere malen bij Sarah op haar blog!

China Glaze Romantique collectie

China Glaze Romantique
Ik wilde erg graag de Romantique collectie hebben om mee te stempelen. Zelf had ik al 2 lakjes uit deze collectie, helaas waren er 2 niet op voorraad.

17 lakjes rijker moet ik jullie bekennen dat er vorige week een actie was met 50% korting op ALLE kleurlakken! En weer kon ik mij niet beheersen…

Willen jullie mijn 2e haul graag in een uitpak-filmpje zien? Of liever met foto’s?

Hebben jullie nog iets gescoord in de aanbiedingsmaand bij Enchantra?

20 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. renate
    Jan 03, 2011 @ 10:25:52

    zoooo zeg!! bij elkaar zijn het er best wel wat haha
    hele mooie lakjes!!
    ben benieuwd wanneer de mijne komt!!

    Beantwoorden

  2. tessa
    Jan 03, 2011 @ 11:00:49

    Mooie haul! Lief dat je mij noemt in je artikel πŸ™‚
    Coconut kiss is zeker prachtig!

    x0x0 Tess
    Beau-licious.com

    Beantwoorden

  3. Elianne
    Jan 03, 2011 @ 11:25:15

    Wauwww, mooie bestelling!

    Ik ben 16 konad lakjes rijker πŸ™‚ Kon me niet inhouden ):

    Beantwoorden

  4. barbara
    Jan 03, 2011 @ 12:32:11

    ook ik heb ehmm.. aardig wat china lakjes en een konad set
    verder heb ik me aardig in weten te houden.
    ook had ik bij shirley deze maand 10 imageplates gekocht πŸ˜€
    zeeeker een aarader om bij haar te bestellen!! heb nog nooit zo’m snelle en goede service gehad.

    Beantwoorden

  5. Kalypso
    Jan 03, 2011 @ 13:12:12

    Ik zie het liever in een filmpje. Wat een leuke lakjes.
    Ik ben zo jaloers op jouw En ook nog eens 50% korting.
    Liefs, xxx

    Beantwoorden

  6. Shirley
    Jan 03, 2011 @ 13:19:46

    Ik ben ook wezen shoppen;-)
    Zal mijn nieuwe ook eens online zetten.

    Ik heb deze lakken allemaal, en vind ze erg mooi!
    Ik zie het liever in foto’s.

    Heel fijn Barbara πŸ™‚

    Beantwoorden

  7. dyane
    Jan 03, 2011 @ 15:43:40

    zoo mooie lakjes zeg!!
    fotoΒ΄s is duidelijker denk ik,, maar filmpje is ook wel leuk

    Beantwoorden

  8. barbara
    Jan 03, 2011 @ 17:19:13

    ik zie trouwens ook liever foto’s πŸ˜€
    vind ik duidelijker en makkelijker denk ik en op fotos komen de kleuren beter overeen

    Beantwoorden

  9. Stephanie
    Jan 03, 2011 @ 18:50:42

    Hoeveel lakjes heb je ongeveer tot nu toe?
    Echt jammer dat ik dit helemaal heb gemist! Ik had me ook zeker niet kunnen inhouden! Agh, volgende keer beter.
    Wat betreft het foto of filmpje, mij maakt het niks uit hoor! Ik zou een filmpje wel harstikke leuk vinden maar de kleuren komen misschien indd beter over op foto.

    Beantwoorden

    • nailsbylaura
      Jan 03, 2011 @ 18:52:40

      Ik zal het volgende x melden als er acties zijn! Dan loop je het hopelijk niet mis πŸ™‚

      Hoeveel nagellak ik heb… geen idee… Ik verwacht nog een aantal de komende weken en een nieuw nagellakrekje, als dat binnen is, ga ik een stashfilmpje maken en ook maar eens tellen…

      Beantwoorden

  10. barbara
    Jan 03, 2011 @ 19:32:40

    ja daar ben ik ook wel benieuwd naar:D
    ik heb ze toevallig net geteld en heb er nu 74 maar jij zou zeker wel dubbel zo veel hebben denk ik:p

    Beantwoorden

    • nailsbylaura
      Jan 03, 2011 @ 19:34:57

      De vorige x dat ik jullie een foto liet zien, zaten daar precies 220 in *schaam* Maar inmiddels staat er al een hele hoop naast en in doosjes.. maar zoals gezegd, binnenkort zien jullie mijn volledige nagellakstash weer, inclusief het aantal! πŸ˜‰ bereid je maar vast voor…

      Beantwoorden

  11. Elianne
    Jan 03, 2011 @ 20:23:25

    Oehh, ben benieuwd naar je nieuwe stash foto!

    Beantwoorden

  12. barbara
    Jan 03, 2011 @ 20:40:39

    oooo laura :O
    kan ik niet bij jou intrekken hahaa
    ik zou me als een klein kind in een snoepwinkel voelen:p

    Beantwoorden

  13. barbara
    Jan 03, 2011 @ 21:52:41

    haha was als geintje bedoeld maar mischien best een leuk idee πŸ˜€
    maar jij woont vast heel ver weg .. πŸ™‚
    gelukkig heb ik mn autotje nog:p

    Beantwoorden

  14. Kelly
    Jan 03, 2011 @ 22:01:38

    Wauw, mooie bestelling! πŸ˜€
    Ik zou het graag willen zien in foto’s. Ik zelf vind dat toch wat beter overkomen als in een filmpje.

    Beantwoorden

  15. nailsenbeauty
    Jan 04, 2011 @ 10:21:41

    Wauw super mooie kleuren!ik heb niets gehaald! Ik heb wel 1keer op de site gekeken,en toen ben ik er snel weer vanaf gegaan;p in heb me dus nog kunnen inhouden!

    Beantwoorden

  16. Trackback: French Manicure met Stippen « Laura's nageldossier

Geef een reactie

