Workshop

Zoals ik jullie al eerder vertelde heb ik bij mijn workshops een aantal foto’s gemaakt. Deze foto’s zijn van de workshop opzichzelf maar ook van alle nail art creaties die gemaakt zijn. Ik heb een selectie gemaakt en in een posterformaat voor jullie gemaakt. Zo krijgen jullie een beetje een beeld van het resultaat.

Ik moet er ook bij zeggen dat er maar 1 van alle deelnemers was, die zelf ook bezig is met Konad. De rest van de dames had het nog nooit gedaan! En zulke mooie creaties! Dames, ik ben trots op jullie!

Genoeg gekletst, op naar the results:

Ik kreeg in de reacties veel positieve berichten, maar ook een aantal die zeiden dat ze het zelf al deden. Dit is natuurlijk geen probleem, mocht je een workshop willen volgen kun je altijd aangeven op wat voor niveau jullie al zitten, zodat ik de technieken daarop aan kan passen.

Heb jij zin om met je vriendinnen, buurvrouwen of familieleden een leuke avond te hebben en je nagels helemaal mooi te maken? Mail dan naar nailsbylaura@live.nl
Ook voor kinderfeestjes, vrijgezellenfeesten en andere uitjes!

7 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. barbara
    Dec 31, 2010 @ 09:03:55

    dan ben ik wel erg benieuwd wie er bezig is met konad
    want ze zien er allemaal erg mooi uit en net alsof ze het vaker gedaan hebben:D

    Beantwoorden

  2. renate
    Dec 31, 2010 @ 09:53:37

    heel erg leuk deze foto’s van de workshops!!
    ze hebben hun best gedaan!!
    want alle creaties zijn super!!

    Beantwoorden

  3. Lianne
    Dec 31, 2010 @ 11:19:48

    ik vond het heel erg gezellig
    en erg leuk
    alvast fijne jaarwisseling!!
    xx

    Beantwoorden

  4. Kelly
    Dec 31, 2010 @ 17:22:02

    Het ziet er allemaal heel erg gezellig uit! 😀 Leuke creaties uitgekomen!

    Beantwoorden

  5. Kalypso
    Dec 31, 2010 @ 19:22:28

    Wauw, wat ziet dat er allemaal leuk en gezellig uit.
    Heel creatief.
    Liefs, xxx

    Beantwoorden

  6. Miranda
    Jan 01, 2011 @ 20:31:48

    ziet er heel erg leuk uit

    Beantwoorden

Geef een reactie

