Happy New Year!

2010 was voor mij een veelbewogen jaar. Ik heb in het ziekenhuis gelegen, heb maanden moeten revalideren. Heb naaste mensen verloren, er zijn prachtige gezonde baby’s geboren. Ik heb nieuwe vriendinnen leren kennen via het internet, ik heb geen contractverlenging gekregen op mijn bijbaantje. Ik ben begonnen met NailsbyLaura, en sinds kort werk ik voor Enchantra.nl..

Dat waren een aantal high en low lights van 2010, natuurlijk is er nog veel meer te vertellen, maar daar wil ik jullie niet mee vermoeien.

Ik hoop dat 2011 voor mij een topjaar wordt, waarin ik afstudeer, werk ga zoeken en vooral heel veel ga genieten van alles en iedereen! Bovenal hoop ik dat NailsbyLaura voor jullie nog leuker, spannender en aantrekkelijker wordt, zodat jullie met nog meer plezier elke dag komen kijken/commenten.

Ik wens jullie allemaal een prachtige jaarwisseling, doe voorzichtig en 2011 wordt voor ons allen een TOPJAAR!

 

6 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Elianne
    Jan 01, 2011 @ 12:03:26

    Happy New Year!

    Ik hoop nog lang te kunnen genieten van je mooie site šŸ™‚
    Succes met je afstuderen en maak er een mooi jaar van!

    x

    Beantwoorden

  2. barbara
    Jan 01, 2011 @ 16:55:14

    heej meis

    een heel gelukkig gezond en vooral liefdevol 2011
    hopelijk kunnen we nog heel lang van je site genieten šŸ˜€

    Beantwoorden

  3. Linda
    Jan 01, 2011 @ 17:41:57

    Gelukkig nieuwjaar meid! =)

    Beantwoorden

  4. renate
    Jan 01, 2011 @ 18:32:03

    happy new year!!

    dat wij nog maar lang van jouw creaties mogen genieten meis!!

    Beantwoorden

  5. dyane
    Jan 01, 2011 @ 19:52:37

    Gelukkig nieuwjaar!

    Beantwoorden

  6. Sylvia
    Jan 02, 2011 @ 19:36:19

    Een beetje laat, maar ik wens jou ook een heel gelukkig 2011!

    Btw: Je hebt de stylish blogger award gekregen!: http://nailartcreations.blogspot.com/2011/01/stylish-blogger-award.html

    Beantwoorden

Geef een reactie

