DV8

Vandaag weer een lekker holografische lakje voor jullie! Holografische lakken roepen iets feestelijks bij mij op, en laat het nu bijna de jaarwisseling zijn 😉 Een prima gelegenheid om een holografisch lakje uit de kast te trekken!

DV8 is het groene/blauwe lakje uit de OMG collectie van China Glaze. Deze collectie wordt niet meer gemaakt, maar is nog wel verkrijgbaar op Ebay en via deze webshop.

Dit prachtige lakje dekt in twee laagjes en droog erg snel. Alle holografische lakken drogen trouwens erg snel! Erg prettig voor een snelle manicure!

Er komt binnenkort een nieuwe holografische collectie uit van China Glaze, wellicht zit daar een dupe in van DV8. Ga jij hierop wachten? Of ga je deze nog aanschaffen? 

Ik kocht dit lakje bij Debbie voor €5,95 exl. BTW en verzendkosten.

11 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Jorna
    Dec 30, 2010 @ 10:09:11

    Hm, ik vind hem niet zo mooi. :\ Niet zo mijn ding, terwijl ik wel van dit soort kleurtjes hou..

    Beantwoorden

  2. renate
    Dec 30, 2010 @ 11:13:50

    zou hem zelf nooit dragen maar vind het kleurtje wel heel gaaf!!
    staat je goed meis!!

    Beantwoorden

  3. Kalypso
    Dec 30, 2010 @ 11:36:11

    Wauw, wat een mooi kleurtje. Ik vind hem heel apart maar super leuk.
    Liefs, xxxx

    Beantwoorden

  4. Michelle
    Dec 30, 2010 @ 12:20:28

    Mooi kleurtje! Dit is er 1 van de OMG collectie die ik nog niet heb! 😛

    Eigenlijk hoop ik dat ze met wat nieuws komen met de Tronica collectie, want ik hou van holo’s dus zit niet te wachten op dupes! 😛

    Beantwoorden

  5. dyane
    Dec 30, 2010 @ 14:33:38

    mooie kleur!

    Beantwoorden

  6. tessa
    Dec 30, 2010 @ 16:21:34

    Mooi kleurtje hoor!

    Beantwoorden

  7. Kelly
    Dec 30, 2010 @ 17:11:07

    Dit lakje is gewoon leuk zo, zonder nail-art. Ik zou een nail-art erover heen zelfs zonde vinden van het lakje!
    Dit kleurtje heb ik ook en ik ben er ook zo tevreden over en het droog inderdaad heerlijk snel. Al vind ik dat wel van de meeste van de OMG collectie. Ik vind blauw/groen je erg goed staan!

    Beantwoorden

  8. barbara
    Dec 30, 2010 @ 17:29:37

    ik heb hem ook hij is erg mooi 😀
    pak hem regelmatig ook als stempellak

    Beantwoorden

  9. Elianne
    Dec 30, 2010 @ 18:42:32

    Moooooooooooi

    Beantwoorden

  10. Shirley
    Dec 31, 2010 @ 01:43:21

    Vind hem mooier in het echt dan op je swatch.
    Maar zeker een mooie kleur! 🙂

    Beantwoorden

Geef een reactie

