Marble drama

Vandaag zou ik jullie de marble nails laten zien die ik gemaakt had na aanleiding van het artikel van gisteren. Toch moet ik jullie teleurstellen want na 5 pogingen was ik er behoorlijk zat van en klaar mee!

Maar ik denk dat ik er al wel achter ben wat ik fout deed, ik heb namelijk gewoon kraanwater gepakt, en ook vrij koud. Ik hoorde van Renate dat je beter SPA blauw kunt gebruiken hiervoor.

Het eerste druppeltje spreidde al niet helemaal goed en daarna werd het drama alleen maar erger. Zo erg dat ik het jullie niet aan wilde doen om mijn geknoei met jullie te delen.

Ik ga komende week nog wat filmpjes neuzen en nog een poging wagen. Want ik moet en ik zal dit ook kunnen!!

Weten jullie goede lakken om mee te marblen?

12 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. renate
    Dec 29, 2010 @ 10:17:50

    aahhh wat jammer zeg!!
    gewoon blijven oefenen hoor!!
    en je water (spa blauw) moet ook op kamertemperatuur zijn…
    als het te koud of te warm is stolt de nagellak gelijk!!
    beste nagellak vind ik CG en Zoya…(OPI, Catrice, Orly enz kan ook maar met CG en Zoya lukt t beter)
    maar niet met elke lak kun je marblen hoor!!
    succes meis!!

    Beantwoorden

  2. dyane
    Dec 29, 2010 @ 11:28:49

    ah wat jammer!
    ik waag me dr maar niet aan,,
    Kan het helemaal niet met kraanwater? of kan dat wel als t gewoon op kamer temperatuur is

    Beantwoorden

  3. Elianne
    Dec 29, 2010 @ 12:00:55

    Ik vind dat van spa blauw gebruiken in plaats van kraanwater een beetje als onzin klinken. Het water dat bij mij uit de kraan komt, komt bijvoorbeeld uit dezelfde bron als sourcy-water. Het water dat in Nederland uit de kraan komt, is gewoon al heel zuiver water?

    Maargoed, succes met je verdere pogingen 🙂 Hoop dat het je de volgende keer wel lukt 😉

    Beantwoorden

  4. Misslanghaar
    Dec 29, 2010 @ 12:07:03

    Spijtig dat het mislukt is, maar dat zou bij mij ook het geval zijn. Het zal je wel een keer lukken 🙂

    Beantwoorden

  5. Lydia
    Dec 29, 2010 @ 13:06:36

    Het kan ook met koud kraanwater hoor. Oja, kom je weer een keer met wat uitgebreide swatches? 😀

    Beantwoorden

  6. Kalypso
    Dec 29, 2010 @ 18:38:54

    Ik gebruik er Essence voor maar zo’n succes was het bij mij ook niet.:P
    Ik heb het van de week geprobeerd, maar hetzelfde succes al bij jouw…
    Dus ik ga het ook met spa water proberen.
    Liefs, xxxx

    Beantwoorden

  7. barbara
    Dec 29, 2010 @ 23:34:33

    ik gebruik de wat dikkere lakjes van china glaze..
    smeer van te voren mn vingers in met wat vaseline ipv beplakken met plakband want dat vind ik persoonlijk irritant.
    vervolgens gebruik ik gewoon kraanwater die niet te koud is, en dat heb ik in een glazen waxinelicht houder zitten. en daarna doe ik het met de lakjes precies zoals Renate in het filmpje doet..
    het is een kwestie van oefenen denk ik hoor bij mij duurde het ook eeuwen

    Beantwoorden

  8. Inge
    Dec 30, 2010 @ 17:13:57

    Ook ik heb het vandaag geprobeerd… Chagarijnig werd ik ervan dus je kan wel zeggen: totaal mislukt!!!!!! Was 1 zootje.. Ikk heb het met kraanwater en met spa blauw geprobeerd…. Ik wil ook zo graag dat het lukt haha, ziet er zo makkelijk uit op youtube….

    Beantwoorden

Geef een reactie

