Marbled nails

Ooit hebben jullie op mijn blog een post kunnen zien over mijn mislute Marble nails. Maar nadat ik in contact ben gekomen met Renate, de Marble koningin, begint het toch weer te kriebelen.

Voor degene die niet weten wat marbled nails zijn, hier een paar foto’s van Renate haar nagels.

Vinden jullie dit niet geweldig?! Ik vind het zo gaaf. Ik ga het vandaag uitproberen en dan laat ik jullie morgen het resultaat zien. Als je benieuwd bent naar meer creaties die op deze wijze gemaakt zijn, moet je zeker even een kijkje nemen op Renate haar blog.

Heb jij wel eens gemarbled?

11 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Kalypso
    Dec 28, 2010 @ 10:46:53

    Dat heb je heel mooi gedaan.
    Ik ga het ook een keer proberen. Ik vind de kleurtje leuk.
    Liefs, xxx

    Beantwoorden

  2. renate
    Dec 28, 2010 @ 10:55:00

    ohhhhhh wat lief zeg dat je mij in je blog zet!!!
    vandaag heb ik een filmpje er op gezet hoe ik de onderste marble gemaakt heb, ook heb ik een aantal tips er op gezet…
    misschien dat je er iets aan hebt??
    heel veel succes…en ben benieuwd naar je creatie meis!!
    thanks voor de lieve blog!!

    Beantwoorden

  3. Elianne
    Dec 28, 2010 @ 13:48:10

    Mooie foto’s hoor 🙂 Succes met je poging tot water marbeling!
    Ik durf het zelf nog steeds niet aan haha, te veel troep :O geen zin om me nagelriemen helemaal schoon te maken.. ben net zo blij dat ik eindelijk zonder foutjes me nagels kan lakken 😛

    Beantwoorden

  4. Lianne
    Dec 28, 2010 @ 13:56:31

    ik heb het ook al gedaan word steeds beter…
    ik heb nu al 10 keer gedaan dus alle 10 de vingers 10x gaat steeds beter
    van oefenen komt kunst

    xx

    Beantwoorden

  5. barbara
    Dec 28, 2010 @ 15:16:05

    waaauuuuw !
    ik krijg ze echt niet zo mooi
    ben erg benieuwd naar je resultaat:D
    vandaag een bestelling van shirley gehad.. wat een lieve meid kreeg er van alles bij:D
    en nu maar stempelen haha

    Beantwoorden

  6. dyane
    Dec 28, 2010 @ 15:22:02

    Ziet er super mooi uit!
    maar denk niet dat mij dat gaat lukken

    Beantwoorden

  7. Misslanghaar
    Dec 28, 2010 @ 15:32:40

    Super mooi, precies een snoepje! Ik moet dit ook nog altijd een keertje uitproberen.

    Beantwoorden

  8. nailsbylaura
    Dec 28, 2010 @ 17:18:09

    Tot nu toe lukt het nog totaaaaal niet!

    Beantwoorden

  9. Lydia
    Dec 28, 2010 @ 17:19:56

    Echt onmogelijk, bij mij mislukt dat altijd. Het lijkt er dan altijd op of iemand er een vieze nagellakprut op heeft gesmeert :c

    Beantwoorden

  10. Laura
    Dec 28, 2010 @ 18:30:46

    Haha wat een werk lijkt me dat!
    Gooodluck Lau!
    Ik vind ze wel heel mooi trouwens 🙂
    x

    Beantwoorden

  11. Jorna
    Dec 29, 2010 @ 18:49:05

    They’re like candy canes! ❤ Geweldige kleurencombo heeft ze gemaakt. Ik wil het ook nog eens proberen, maar vrees dat het niet mijn handigheid zal zijn:P

    Beantwoorden

Geef een reactie

