Workshops

Zoals jullie misschien wel weten heb ik de afgelopen week een aantal keer een kerstworkshop gegeven. Dit was de eerste keer dat ik zoiets deed en vond het dan ook erg spannend.

In totaal heb ik 4 workshops gegeven, de komende week ga ik jullie een aantal foto’s laten zien van de uiteindelijke creaties, maar vandaag even een sfeerimpressie van hoe een workshop eruit ziet.

Super gezellig, mooie nagels in een handomdraai en goede uitleg, zijn kreten die ik op elke workshop weer hoor! En daar heb ik heel blij mee, want het was best spannend zo voor de eerste keer, maar zeker voor herhaling vatbaar!

Wil jij ook een workshop? Themagebonden of zomaar? Dat kan!
Als je mij een mail wilt sturen (nailsbylaura@live.nl) kunnen we alles bespreken en een datum plannen.

Deelnemers: min. 2 en max. 6
Duur: 1,5 – 2 uur
Kosten: €7,50 p.p. (op locatie €10)

Schroom niet en mail me voor een afspraak!

6 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Lydia
    Dec 27, 2010 @ 15:21:04

    Leuk dat je dat doet? Aangezien ik zelf ook veel nagellakspullen heb zou je mij niet gauw zien, maar ik vind het echt heel gaaf dat je dat doet.

    Beantwoorden

  2. barbara
    Dec 27, 2010 @ 17:33:10

    leeeuuuuk !!
    ik wil ook nog heeel veel meer leren hoor!
    mjaa in mn eentje kan ik moeilijk een workshop volgen.. even wat vriendinnen optrommelen haha

    Beantwoorden

  3. renate
    Dec 27, 2010 @ 18:27:06

    heel erg leuk!!
    leuk dat het zo goed liep en dat je er van genoten hebt!!

    Beantwoorden

  4. Kalypso
    Dec 27, 2010 @ 22:59:07

    Dat is zo leuk.
    Mooie foto.
    Liefs, xxxx

    Beantwoorden

  5. dyane
    Dec 28, 2010 @ 15:31:48

    Leuk!
    Heb net heeel veel nagel spulletjes gekocht dus ga zelf lekker knoeien, haha
    Ziet er wel erg gezellig uit!

    Beantwoorden

  6. Laura
    Dec 28, 2010 @ 18:29:44

    En ik kom ook nog 😀
    Ik heb er zin in!
    xx

    Beantwoorden

Geef een reactie

