Merry Christmas!

Vanaf hier wil ik al mijn bezoekers en vaste volgers een hele fijne kerst toewensen, dat jullie maar mooie dagen mogen hebben met familie, vrienden, lekker eten en vooral veel gezelligheid. Vrede op Aarde!

Algoed, jullie zijn natuurlijk benieuwd naar mijn kerstnagels. Ik moet eerlijk zeggen dat ik er een beetje flauw van ben, al die kerstnagels. Maar toch heb ik iets leuks gemaakt.

Als basislak heb ik Who are You Wearing van Color Club gebruikt. Vervolgens heb ik dansende rendierendecals aangebracht van Shirley. En heb ik de rest gestempeld met Konad.

MERRY CHRISTMAS TO YOU ALL!

8 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. renate
    Dec 25, 2010 @ 09:18:10

    ik vind ze heel erg mooi geworden!!
    ondanks dat je een beetje kerstmoe bent 🙂
    jij ook fijn kertdagen!!

    Beantwoorden

  2. barbara
    Dec 25, 2010 @ 10:31:15

    oooo leuk!! 😀
    jij ook een hele fijne kerst, en dat je volgend jaar maar heeeerlijk verder mag gaan met je site.!!
    ik ken je site maar kort maar ik blijf je volgen!!
    je doet het onwijs goed en ik vind het erg leuk om elke dag even nieuwe artikeltjes te bekijken!
    bedankt :):)

    Beantwoorden

  3. Shirley
    Dec 25, 2010 @ 16:01:07

    Erg leuk!
    Fijne Feestdagen 🙂

    Beantwoorden

  4. Lydia
    Dec 25, 2010 @ 17:44:28

    Niiiceeee!
    Ook merrychristmas for you 🙂

    Beantwoorden

  5. Miranda
    Dec 25, 2010 @ 21:06:19

    Heel erg mooi 😀
    Jij ook fijne kerstdagen!

    Beantwoorden

  6. Elianne
    Dec 26, 2010 @ 12:10:13

    Merry Christmas!

    Beantwoorden

  7. Kalypso
    Dec 27, 2010 @ 22:13:24

    Een beetje laat. Maar ik hoop dat jij ook fijne kerstdagen hebt gehad meid.
    Liefs, xxxx

    Beantwoorden

  8. dyane
    Dec 28, 2010 @ 15:33:29

    Super leuk!
    ik ken deze site pas net, maar blijf je zeker volgen
    bedankt voor je email trouwens!

    Beantwoorden

Geef een reactie

