China Glaze – Atlantis

Voor vandaag heb ik nog een swatch voor jullie. Een waarvan ik zeker weet dat het een goede lak is voor de feestdagen! Namelijk Atlantis van China Glaze.

Atlantis is een groene glitterlak met holografische glitters. Erg bijzonder in het flesje, maar hoe zal hij staan op je nagels?

De applicatie was goed, het borsteltje van China Glaze lakt gewoon prettig en fijn. Maar deze lak is erg sheer, waardoor je veel lagen nodig bent. Op onderstaande foto draag ik 3 lagen Atlantis, en nog zie je mijn nagelrand erdoorheen.

De kleur vind ik leuk, maar ik erger mij eraan dat hij zo waterig is. Daardoor zal ik het lakje niet snel gebruiken. Of een groene basislak gebruiken waardoor ik niet zoveel lagen hoef te gebruiken.

Ik ben niet enthousiast over dit lakje, wat is jullie mening??

Atlantis kocht ik bij Transdesign voor $3,49

10 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Elianne
    Dec 24, 2010 @ 11:17:57

    Ik vind hem mooi, maar misschien inderdaad even een zwart, wit of blauwig (ik vind hem meer blauw dan groen, of turquoise) kleurtje eronder.

    Beantwoorden

  2. Laura Hogeveen
    Dec 24, 2010 @ 11:57:10

    Ik heb hem ook! Hij is erg mooi, maar een drama om het te verwijderen!!$#$%%$^%& hiihihihi

    Beantwoorden

  3. Jorna
    Dec 24, 2010 @ 12:04:31

    Hij is écht prachtig! Die gaat de volgende keer dus wél in mijn mandje (had erover getwijfeld toen ik nagellakjes bestelde)…

    Beantwoorden

  4. renate
    Dec 24, 2010 @ 13:14:04

    vind de kleur wel heel erg mooi!!
    jammer dat hij doorschijnend is…
    valt mij niet echt op en vind het dus ook niet storend!!
    hij staat je goed!!

    Beantwoorden

  5. Misslanghaar
    Dec 24, 2010 @ 15:01:37

    Heel mooi! Lijkt een beetje op Choose me van essence

    Beantwoorden

  6. Miranda
    Dec 24, 2010 @ 16:50:04

    wauw erg mooi

    Beantwoorden

  7. barbara
    Dec 25, 2010 @ 10:25:02

    moooi!!

    oooh ik heb echt mijn mandje vol gegooid gisteren bij enchantra.
    heeerlijk vooruitzicht dat er weer nieuwe lakjes aan zitten te komen 😀

    Beantwoorden

  8. Kalypso
    Dec 27, 2010 @ 21:25:11

    Deze kleur is niet echt mijn smaak. Ik vind de kleur blauw niet zo mooi.
    Liefs, xxx

    Beantwoorden

  9. Lydia
    Dec 28, 2010 @ 17:18:06

    Eerlijk gezegd vind ik hem echt heel erg mooi. Als ik het niet gelezen had, had ik niet doorgehad dat hij niet volledig dekt. En btw, hij is eerder blauw dan groen?

    Beantwoorden

  10. nailsbylaura
    Dec 28, 2010 @ 17:19:33

    De ene keer lijkt hij meer groen en dan weer meer blauw. Het is heel lastig om te zeggen en nog moeilijker om het op de foto te krijgen!

    Beantwoorden

Geef een reactie

