Kerst lakken

Vandaag heb ik voor degene die niet van nail art houden, of er met de feestdagen even geen zin in hebben 2 leuke lakken uitgezocht die prachtig zijn zonder nail art.

Een van deze lakken z agen jullie al eerder voorbij komen en is Snakeskin van Color club. Deze lak komt uit de Untamed Luxury collectie van 2010. Een mosgroene kleur met prachtige gouden glitter erin. Fijn detail: Het lakje dekt prachtig in 1 laagje!

Als tweede nog een lakje van Color Club, namelijk Revvvolution. Deze is afkomstig uit de Femme Fatale collectie uit 2009. Een zwart/grijze lak met holografische glitters erin. Ook dit lakje dekt in 1 laagje!

Ik hoop dat de meiden die hun nagels zonder nail art nu ook genoeg inspiratie hebben voor hun nagels! En deze lakken zijn natuurlijk ook zeer geschikt als basis voor onder een nail art creatie.

Color Club wordt verkocht bij Enchantra, NailpolishFashion en Boozyshop voor €4,95

5 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. renate
    Dec 23, 2010 @ 09:38:10

    inderdaad je hoeft geen tierelantijntjes op je nagels te hebben om ze er feestelijk uit te laten zien!!
    hoewel ik deze lakken nooit zou dragen vind ik ze wel heel erg mooi!!
    vooral revv!!

    Beantwoorden

  2. Shirley
    Dec 23, 2010 @ 10:50:22

    Mooie kleur!
    Met een subtiele glittering 🙂

    Beantwoorden

  3. Bianca
    Dec 23, 2010 @ 16:04:09

    Heel mooi, vooral die tweede!

    Beantwoorden

  4. Kalypso
    Dec 27, 2010 @ 20:30:36

    Ik vind ze inderdaad heel mooi. Leuk bedacht. Ze kunnen prima zonder nailart. Ik ben verliefd op de 2de.
    Liefs, xxx

    Beantwoorden

  5. dyane
    Dec 28, 2010 @ 15:35:23

    mooi!
    ik heb vandaag zilvere nagellak gekocht, even kijken of ik daar wat mee kan (ivm oud en nieuw)

    Beantwoorden

Geef een reactie

