China Glaze – Tronica (nieuwe holo collectie)

Vandaag heb ik een heel leuk nieuwtje voor jullie. China Glaze komt met een nieuwe holografische collectie genaamd Tronica. Jullie hebben op NailsbyLaura al heel wat holografische lakken van China glaze voorbij zien komen. En ik weet zeker dat jullie hartje, net als de mijne, nu een sprongetje gaat maken.

 De collectie bevat 12 kleuren:

Techno Teal – Turqiouse
Virtual Violet – Violet
Electra Magnenta – Magenta
Gamer Glam – Purple
High Def – Blue
Hologram – Silver
Hyper Haute – Rasberry
3D Fantasy – Peachy Pink
Digital Dawn – Dusty Rose
Cyber Space – Taupe
Mega Bite – Gold
Laser Lime – Lime Green

Bron

De collectie komt uit in januari/februari 2011. Wanneer deze in Nederland te verkrijgen is, is nog niet bekend.

Wel kan ik jullie alvast verklappen dat ik ze allemaal wil 🙂 jullie ook?

12 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Kelly
    Dec 22, 2010 @ 09:15:08

    Ik moet die zeker ook allemaal hebben, wauuww! Hopen dat ze snel ergens te bestellen zijn!

    Beantwoorden

  2. Michelle
    Dec 22, 2010 @ 10:02:59

    Mijn hartje explodeert bijna!
    Holo’s zijn echt mijn grote liefde en ik was zo blij toen ik hoorde over deze collectie 😀

    Alleen vraag ik me af of bijv. de zilveren niet gewoon hetzelfde is als andere zilveren holo’s die ik al heb.. Maar mss wil ik ze in mijn verzamelwoede toch allemaal hebben :$ haha!

    Beantwoorden

  3. renate
    Dec 22, 2010 @ 10:39:54

    ik vind ze helemaal super!!!
    maar ze lijken ook heel erg veel op de OMG collectie!!
    toch ga ik zeker een aantal bestellen!!

    meis je bent vergeten te melden welke mooie lakjes China Glaze ook krijgt 😉

    Beantwoorden

  4. Laura
    Dec 22, 2010 @ 11:16:52

    Ik zie daar ergens verstopt een mooie roze!
    Die wil ik wel eens van dichtbij bekijken..!
    De rest spreekt me niet zo aan, helaas.

    Beantwoorden

  5. Marijse
    Dec 22, 2010 @ 15:55:02

    Heel leuk 😀
    daar wil ik zeker een paar van hebben,
    waar bestel jij meestal je lakjes?

    Beantwoorden

  6. Carmen
    Dec 22, 2010 @ 17:32:26

    Wat een leuke kleurtjes!! Peachy pink daar ben ik zeker nieuwsgierig naar.

    Liefs,

    Beantwoorden

  7. Shirley
    Dec 22, 2010 @ 17:56:25

    Had dit inderdaad al gelezen.
    Vind er veel op de OMG lijken.
    Maar zeker leuke collectie.

    Beantwoorden

  8. Miranda
    Dec 22, 2010 @ 19:33:34

    wauw, super mooi nagellakjes ;D

    Beantwoorden

  9. Kalypso
    Dec 22, 2010 @ 20:39:30

    Ik vind het zo’n mooie en shiny collectie.
    Ik wil ze ook allemaal.
    Liefs, xx

    Beantwoorden

  10. Lianne
    Dec 22, 2010 @ 22:15:38

    ik wil ze ook allemaal!!!!!

    Beantwoorden

  11. Vera Vianen
    Feb 10, 2011 @ 10:30:27

    De lakken zullen NIET in Nederland te koop zijn. Ze zijn namelijk speciaal gemaakt en ontworpen voor een Amerikaanse winkelketen, helaas..

    Beantwoorden

  12. ninafrerichs
    Mrt 08, 2011 @ 23:10:41

    Erg leuk!!! Hebben!!!

    Beantwoorden

Geef een reactie

