Kerstcreatie #3

Vandaag alweer nummer 3 uit de kerstserie. Het mag ook wel, want nog een paar nachtjes slapen en het is al kerst.

Omdat ik het groene lakje van gisteren toch wel heel bijzonder vond, heb ik er een leuke kersttwist aangegeven en heb de volgende spullen erbij gepakt.

Wat heb je nodig:
Stempel + schraper
Imageplate BM14
Konad pastelgroene stempellak
Rode striper

Als eerste heb ik de hulstbladeren van BM14 gestempeld met de groene stempellak. Deze heb ik aan de onder en bovenkant gestempeld om een mooi geheel te krijgen. Als je dit gestempeld hebt, zijn de besjes nog groen, en besjes zijn normaal rood. Dus heb ik mijn striper erbij gepakt (hier zijn een spuitmondje op, waarmee je hele kleine stippen kunt zetten) en heb de besjes voorzichtig ingekleurd. En dit is dan het resultaat.

Deze nagels zijn precies goed wat mij betreft. Ik vind ze kerstig, maar niet over the top. Just the way I like it!

Wat vind jij? Heb je ondertussen al inspiratie voor je eigen kerstnagels?

10 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Lianne
    Dec 19, 2010 @ 09:56:40

    nou vind ik ze wel heel erg leuk…. pff moet toch maar snel een keuze gaan maken he?morgen is het al zover
    ik heb er zin in zi je morgenavond 🙂

    Beantwoorden

  2. Shirley
    Dec 19, 2010 @ 13:00:31

    Deze zijn ook leuk 😉

    Beantwoorden

  3. Elianne
    Dec 19, 2010 @ 16:55:25

    Leuk gedaan 🙂

    Ik ga (denk ik) zelf me nagels gewoon een egaal kleurtje geven 🙂 in het kleurtje van het topje wat ik aan wil gaan doen 🙂 (OPI – Give me the moon).

    Beantwoorden

  4. Misslanghaar
    Dec 19, 2010 @ 17:39:54

    Super mooi gedaan!

    Beantwoorden

  5. agnetha
    Dec 19, 2010 @ 19:32:08

    Ik vind ‘em heel erg mooi!
    Subtiel, maar wel echt kerst 🙂

    Beantwoorden

  6. Kalypso
    Dec 19, 2010 @ 20:22:18

    Wauw.
    Dat heb je heel mooi gedaan. 🙂
    I love it.
    Liefs, xxx

    Beantwoorden

  7. Jorna
    Dec 20, 2010 @ 10:39:23

    Wauw, wat een prachtige subtiele, maar wÊl aanwezige, look! Heel erg gaaf!!!

    Beantwoorden

  8. Mandy
    Dec 20, 2010 @ 12:41:13

    Heel erg mooi!
    Waar heb je dat imageplate gekocht? Want die is wel heel erg leuk!

    Beantwoorden

  9. Miranda
    Dec 20, 2010 @ 19:56:14

    Ahh super mooie kerst creatie:)

    Beantwoorden

Geef een reactie

