Pupa

Een merk wat ik sinds kort het ontdekt is Pupa. En dan vooral de make-up van het merk vind ik prachtig! Maar ik vond tussen alle mooie spulletjes ook nog een prachtig LE lakje dat ik graag wilde proberen.

Het is een groen crème lakje. Met ik geloof nr. 900 erop. In het flesje zit 5 ml. Wat best weinig is, maar om eerlijk te zijn heb ik nog nooit een nagellak opgemaakt, dus dat zal met deze ook niet zo snel gebeuren ;-).

Dan nu naar de swatch, het belangrijkste natuurlijk.

Wat is het rare zwarte stipje op mijn wijsvinger?!

Anyway, de lak, lakt heerlijk soepel en in twee laagjes geeft hij volledige dekking. De droogtijd vond ik verrassend snel! Al met al ben ik dus dik tevreden met dit mooie lakje!

Wat vind jij ervan?

Ik kocht dit lakje bij DA en betaalde er €5,99 voor.

11 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Tessa
    Dec 18, 2010 @ 09:06:17

    hij is mooi :)! Ga ‘m gauw proberen!

    Beantwoorden

  2. Shirley
    Dec 18, 2010 @ 09:33:43

    Hij is mooi inderdaad! 🙂
    Heb hem ookal geprobeerd!

    Beantwoorden

  3. Misslanghaar
    Dec 18, 2010 @ 11:12:01

    Apart kleurtje en niet zo super duur 🙂

    Beantwoorden

  4. Laura
    Dec 18, 2010 @ 11:56:11

    Ik vind zulke kleurtjes maar lelijk…
    Het spijt me, i’m just a pink lady

    Beantwoorden

  5. Elianne
    Dec 18, 2010 @ 11:59:57

    Stoffig kleurtje, haha, I like!

    Beantwoorden

  6. barbara
    Dec 18, 2010 @ 12:49:46

    leuuuuk!!
    zeker voor de herfst / winter :D:D
    hopelijk kan ik hem hier in de buurt vinden 🙂

    Beantwoorden

  7. Lianne
    Dec 18, 2010 @ 13:22:48

    het is ook niet mijn ding sorry

    Beantwoorden

  8. Jorna
    Dec 18, 2010 @ 14:31:57

    Dusty Jadeee! Love it! Wat een mooie, aparte, kleur!

    Beantwoorden

  9. renate
    Dec 18, 2010 @ 15:47:04

    hij staat jou echt super!!!!
    zeker nu…voor de tijd van het jaar is hij mooi!!
    maar absoluut niet mijn kleur….

    Beantwoorden

  10. Kalypso
    Dec 18, 2010 @ 20:13:23

    Ik vind het allereerst een hele mooie kleur. Wauw, echt iets voor mij.
    Daarnaast is het fijn om te horen dat die snel droogt. (ik heb weinig geduld met het drogen van nagellak.)
    Ook is 2 laagjes genoeg.
    Liefs, xxx

    Beantwoorden

  11. Rani
    Dec 18, 2010 @ 20:23:17

    Super mooie kleur!

    Beantwoorden

Geef een reactie

