Gratis KOH lakje!

EDIT: Ik lees net pas dat de actie tot 19 december geldig is. Dus wie wil moet snel zijn!

Vandaag laat ik jullie even een geweldige actie zien. Want als je de LINDA (nr.76), het blad van Linda de Mol, koopt. Zit daar een pagina in, waarmee je bij heel veel filialen van parfumerieën een gratis KOH lakje kun halen.

Ik heb dit zelf natuurlijk al gedaan en ben gevallen voor het taupe/bruine kleurtje met de naam Everywhere. Bij een KOH lakje krijg je ook een prachtige hoes. Deze lijkt op een lippenstift tasje van vroeger, met een spiegeltje erin. Ik mocht zelf een kleur kiezen. Ik wilde graag een zwarte, maar deze waren op, waardoor het een bordeauxrode is geworden.

Ik heb het lakje heel vlug geswatchd op 1 nagel en dat zag er prachtig uit. Binnenkort laat ik jullie het resultaat zien en mijn bevindingen met KOH.

Ik heb het lakje gehaald bij de parfumerie in Haren (gn) en daar werd ik enorm onaardig behandelt. De verkoopster dacht denk ik dat ik achterlijk was en had duidelijk geen zin om even te helpen.

Wil jij weten wat voor jou het dichtstbijzijnde filiaal is KLIK HIER.

De LINDA kost €5,50

16 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Lianne
    Dec 16, 2010 @ 10:58:03

    dat is gaaf ik ga ook gelijk de Linda kopen!!!!
    dat scheelt nogal €5,50 of €14,95….
    en wat betreft die mensen die balen gewoon dat je niet meer koopt want tja “weer zo’n gratis aktie” (kakkers met veel geld hihi)

    Beantwoorden

  2. renate
    Dec 16, 2010 @ 11:35:01

    mooi kleurtje!!
    ben benieuwd naar je swatch!!

    wat een leuke actie!!
    dacht ga gelijk kijken voor dichtsbijzijnde verkooppunt….
    tssss geen leuke actie voor mij!!

    en wat betreft de verkopers…TE voor woorden!!
    kan toch niet!! 😛

    Beantwoorden

  3. barbara
    Dec 16, 2010 @ 12:07:27

    nouhou,… niks wat bij mij in de buurt is..
    tjaaa krijg je als je buitenaf in een klein dorpje woont :(:( jammer!!

    Beantwoorden

  4. Shirley
    Dec 16, 2010 @ 13:09:33

    Heel mooi kleurtje uitgekozen! 🙂

    Beantwoorden

  5. Kalypso
    Dec 16, 2010 @ 13:46:48

    Oeeh. bedankt voor de tip.
    Ik ga kijken of ik die bon ook kan bemachtigen.
    Liefs, xxx

    Beantwoorden

  6. Petra
    Dec 16, 2010 @ 15:47:15

    Heel leuk artikel alleen jammer dat het net een dag te laat gepost is.
    De linda nr 76 is niet meer in de winkels te krijgen.
    De halve dag op pad geweest maar tevergeefs.. Helaas.

    Beantwoorden

  7. Daniëlle
    Dec 16, 2010 @ 16:01:44

    Wauw, dat doosje wat je er bij krijgt is super mooi zeg!

    Beantwoorden

  8. miranda
    Dec 16, 2010 @ 16:58:46

    Mooi kleurtje zeg! 🙂

    Beantwoorden

  9. Misslanghaar
    Dec 16, 2010 @ 20:01:09

    Leuk dat je die gratis krijgt! Spijtig van die onvriendelijke verkoopster :s

    Beantwoorden

  10. Crool
    Dec 16, 2010 @ 20:17:22

    Ook hier geen Linda meer te krijgen,, heb de verkoopster bij de bruna er zelfs nog om gevraagd of ze toevallig nog ergens de oude Linda had liggen.. Niet dus.
    Op de site van de Linda staat ook dat het nieuwe nr. (77 dus) vanaf de 15e in de winkels ligt.. Beetje spijtig.

    Beantwoorden

  11. Laura
    Dec 17, 2010 @ 23:47:13

    Goh, wat een leuk kleurtje zeg! (Ik heb hem toevallig op(A))
    Ik vond mevrouw de verkoopster echt enorm aardig.. En we kregen zelfs een handadvies, wat wil je nog meer?
    Hehe!

    Beantwoorden

Geef een reactie

