Nog meer holoooo

Ja, vandaag laat ik jullie nog een lakje zien uit de Kaleidoscope collectie van China Glaze. Namelijk Tickle my Triangle. Dit lakje wilde ik enorm graag hebben. Het was mijn meest gewilde lakje uit deze collectie en is hij het waard?

De lak dekt in 2 laagjes heel mooi. Voor onderstaande foto heb ik drie laagjes aangebracht, niemand weet waarom!

Ok, het is dan een holo lakje en een mooie kleur, maar wat valt hij me tegen! Ik had hem veel rozer verwacht. Helaas.. mijn nr 1 nagellak is het niet geworden.

Hier heb ik dus nachten van wakker gelegen en was ontzettend exited dat ik hem eindelijk had en nu is het toch wel een domper.

Dat mag de pret niet drukken dat het een holo lakje is en dat hij leuk is! Begrijp me niet verkeerd, maar ik had heel veel verwacht van dit lakje en dat heeft hij niet waar kunnen maken.

De lakken uit de Kaleidoscope collectie zijn niet meer verkrijgbaar in Nederland en omstreken. Zelfs op Ebay is het nu nog lastig zoeken en betaal je enorm veel voor zo’n lakje.

6 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. renate
    Dec 14, 2010 @ 09:46:20

    jammer dat dit lakje jou een beetje tegen valt..!!
    ik zelf vind dit een geweldig lakje!!
    vind deze en de OMG collectie van CG de aller mooiste!!
    kan geen ander merk tegen op!!
    toevallig heb ik vandaag ook 1 lakje uit deze collectie geswatched! πŸ™‚

    Beantwoorden

  2. Shirley
    Dec 14, 2010 @ 15:30:25

    Ik vind het lakje wel prachtig!
    En precies zoals ik hem in gedachte had πŸ™‚

    Beantwoorden

  3. Bubble
    Dec 14, 2010 @ 15:47:23

    Ik kan me voorstellen dat het wat tegenvalt als je wat meer roze had verwacht. Maar ik moet zeggen, dat ik het toch een heel erg mooi lakje vind!

    Beantwoorden

  4. Yanou
    Dec 14, 2010 @ 19:11:52

    Leuk! Jammer dat die tegenvalt!
    Kijk ook eens op mij site: http://www.nailpolishtheluxe.blogspot.com

    Beantwoorden

  5. Kalypso
    Dec 14, 2010 @ 21:56:24

    De foto is een beetje aan de donkere kant.
    Maar volgens mij is dat een prachtkleur.
    Jammer dat die een beetje tegenvalt.
    Liefs, xxx

    Beantwoorden

  6. barbara
    Dec 15, 2010 @ 11:18:27

    Hoi Laura

    Kijk eens op de site van enchantra, haar dagaanbieding is een konadset voor 50% korting
    mischien ook iets voor jou??:)

    liefs

    Beantwoorden

Geef een reactie

