Kerstcreatie #2

Vandaag nummer 2 in de kerstserie. De kerstlak die ik jullie gisteren liet zien, Mommy Kissing Santa, vormt de basis voor deze creatie.

Wat heb je nodig:
Stempel + schraper
Imageplates M12 + M14
Stempellak Silver + White

Ik heb met de zilveren stempellak de sterren van M14 over mijn nagels aangebracht. Dit heb ik willekeurig gedaan zodat het een speels effect geeft. Vervolgens heb ik ‘Merry Christmas’ gestempeld met de witte stempellak van M12. Dit is de kerstplate van Konad en zeer handig om mooi kerstcreaties te maken!

Op de sterren heb ik met een nail art kwastje nog wat glitters aangebracht van Sinful Colors’s – Pearl Harbor.

En dan nu het uiteindelijke resultaat:

Een hele chique en mooie kerstlook. Ik ben er heel erg blij mee. Al vind ik het dragen van dit soort kerstnagels nog wat vroeg 😉

Wat vind jij ervan? Wil je nog meer kerst creaties zien?

11 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. renate
    Dec 13, 2010 @ 10:14:35

    heel erg mooi hoor!!
    vind t super!!
    vind de sterren schitterend!!
    ik vind op zich dat het al wel kan…!!

    Beantwoorden

  2. Bubble
    Dec 13, 2010 @ 10:43:52

    Mooie, elegante nagels! En ik wil zeker nog meer kerstcreaties zien!

    Beantwoorden

  3. Inge
    Dec 13, 2010 @ 12:02:04

    Heel mooi! De rode lak vind ik ook super!
    En ja, natuurlijk meer creaties, ben zowat verslaafd aan je site en het is natuurlijk leuk om ideeën op te doen, alleen lukt het stempelen mij nog niet, ik moet dat vaker doen denk ik….

    Beantwoorden

    • nailsbylaura
      Dec 13, 2010 @ 16:21:57

      Ahhww.. Leuk om te horen! Ik zou zeggen, zegt het voort;)!

      Als het stempelen niet wil, moet je de stempel licht opruwen met een vijl. Dan goed ontvetten met nagellakremover en je imageplate ook. Druk voorzichtig met de stempel, en dan moet het helemaal goed komen!

      Beantwoorden

  4. Kalypso
    Dec 13, 2010 @ 13:19:27

    Heel erg leuk gedaan.
    Bedankt voor de uitleg.
    Liefs, xxx

    Beantwoorden

  5. Misslanghaar
    Dec 13, 2010 @ 14:32:40

    Heel mooi zeg! Ik wil er zeker nog meer zien 🙂

    Beantwoorden

  6. nailsbylaura
    Dec 13, 2010 @ 16:23:02

    Leuk om te horen dat jullie nog meer kerstcreaties willen zien. Ik ga er hard over nadenken en mijn uiterste best voor jullie doen om er nog minstens 2 te maken. En wellicht ook 1 met een leuke kleine winactie??

    Beantwoorden

  7. miranda
    Dec 13, 2010 @ 19:58:54

    Ooh, wauw wat mooi zeg ;D

    Beantwoorden

  8. Shirley
    Dec 13, 2010 @ 21:11:19

    Erg leuk 🙂

    Beantwoorden

  9. Rena
    Dec 14, 2010 @ 09:08:38

    Dit zou ik nou met kerst wel willen dragen! Doe alleen geen nailart zelf.

    Mooi!

    Beantwoorden

  10. Henrietta
    Dec 22, 2010 @ 07:57:17

    Heel gaaf! Kijk af en toe eventjes en vind dit wel weer een hele mooie!

    Beantwoorden

Geef een reactie

