Kerstlak

Vandaag een lakje wat uitermate geschikt is voor de feestdagen. Een mooie dieprode kleur die erg past bij de feestdagen. China Glaze’s – Mommy Kissing Santa uit de kerstcollectie van 2010.

Om eerlijk te zijn heb ik dit lakje gekocht om de naam ^^ die is toch geniaal? Want om nog eerlijker te zijn, ik vind rode nagellak niks. Bij mijn witte handen… ik weet het niet, maar het is niet mijn kleur. Maar voor de feestdagen vind ik het dan wel weer leuk. Snappen jullie me nog een beetje?

Mommy Kissing Santa dekt al in 1 laagje. Dat was een aangename verrassing. En de kleur is mooi. Het is niet rood-rood maar diep paars-rood. Heel apart. De lak droogt door maar 1 laagje, supersnel!

Helaas, ik ben nog niet helemaal om voor rode lakken, maar deze vind ik verrassend mooi en zal ik zeker dragen rondom de feestdagen.

Wat vind jij? Yay of Nay?

Mommy Kissing Santa komt uit de ‘T is the Season’ collectie van China Glaze en ligt nu in vele webshops voor €6,95.

8 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Kelly
    Dec 12, 2010 @ 10:16:34

    Wat een mooie rode, paarse kleur! Ik vind dat hele felle rood ook vaak niet mooi bij mijn handen staan, het steekt zo erg af tegen je witte huid. Dit daar in tegen vind ik heel erg spreken bij jouw handen 😀 Hmm toch misschien maar aan mijn collectie toevoegen..

    Beantwoorden

  2. Kalypso
    Dec 12, 2010 @ 10:44:42

    Yay, echt een hele mooie kerstkleur rood.
    Hihi, de naam is inderdaad geniaal.
    Ik zou hem best dragen hoor. Ook naast kerst.
    En hij staat jouw goed hoor. Zulke witte handen heb je niet.
    Liefs, xxx

    Beantwoorden

  3. Elianne
    Dec 12, 2010 @ 11:10:48

    Mooooi! ❤

    Beantwoorden

  4. renate
    Dec 12, 2010 @ 11:30:37

    ik vind hem super!!
    ga je er nog iets op maken??

    Beantwoorden

  5. Misslanghaar
    Dec 12, 2010 @ 12:22:28

    Yay! Inderdaad heel mooi voor de feestdagen 🙂

    Beantwoorden

  6. Jorna
    Dec 12, 2010 @ 14:44:20

    De perfecte rode kerstlak, als je het mij vraagt! Heel gaaf kleurtje!

    Beantwoorden

  7. Tessa
    Dec 12, 2010 @ 16:53:53

    Ik vind ‘m super mooi! Hij is ook gewoon niet ‘saai’ rood, maar echt rood met een vrolijke twist 😀

    Beantwoorden

  8. Shirley
    Dec 13, 2010 @ 21:11:51

    Helemaal met Tessa eens!

    Beantwoorden

Geef een reactie

