He’s going in circles

He’s going in circles is het groenige lakje uit de Kaleidoscope collectie van China Glaze. Deze collectie wordt niet meer gemaakt en is alleen nog te vinden op een verloren webwinkel of op Ebay.

Toch wil ik jullie deze lakken laten zien omdat ze zo onwijs mooi zijn. Groene nagellak is nu niet echt mijn ding, maar deze beauty verdient de nr 1 te zijn van alle groene lakken in mijn bezig.

In gewoon licht.

In feller licht.

Dit mooie groene lakje dekt in 3 laagjes mooi en droogt snel. Het is een beauty om naar te kijken. Zelfs nu het buiten zo grauw is, blijven mijn nagels fonkelen.

Holografisch, je moet er van houden of niet. Ik hou er van! Maar niet voor altijd op mijn handen. Ik vind de afwisseling ook prettig.

Wat vind jij ervan?

7 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. renate
    Dec 11, 2010 @ 09:29:41

    ik hou ook super veel van holo en glitter!!!
    super mooi lakje!!
    en ind soms iets minder fonkelends op je nagels!!

    Beantwoorden

  2. Tessa
    Dec 11, 2010 @ 12:34:44

    moooooi lakje 😀

    Beantwoorden

  3. Rena
    Dec 11, 2010 @ 13:05:52

    Mooi!Van welk merk? staat er geloof ik niet bij..of lees ik eroverheen?

    Beantwoorden

  4. Misslanghaar
    Dec 11, 2010 @ 18:57:00

    Super mooi! Ik wil graag een holo lakje maar het is er nog niet van gekomen helaas

    Beantwoorden

  5. Lianne
    Dec 11, 2010 @ 22:20:04

    in love in love in love in love
    pffff toch ook maar bestellen hihi

    Beantwoorden

  6. Kalypso
    Dec 11, 2010 @ 22:58:28

    Die is zo mooi.
    Jammer dat die bijna nergens meer te krijgen is.
    Die shimmer. ❤
    Liefs, xxxx

    Beantwoorden

Geef een reactie

