Trind

Zoals jullie waarschijnlijk wel weten ben ik een groot Trind Nail Repair gebruiker geworden. Nu was ik afgelopen week bij Etos en daar hadden ze een actie met Trind, namelijk 1+1 gratis op alle Trind producten. Ik heb hier even een grote voorraad van de Nail Repair ingeslagen, maar ook nog een leuk french manicure setje meegenomen.

In dit setje zit een base coat, french white (voor de tips van je nagels) en een top coat. Ook vond ik nog afplakstickertjes in het pakketje, die zijn bedoeld om je nageltips beter en rechter te kunnen inkleuren met de witte lak.

Binnenkort ga ik jullie laten zien wat ik ervan gebakken heb, maar alle Trind producten die ik heb, vind ik heel erg fijn. Dus ik ga ervan uit dat dit ook helemaal goed komt!

Het setje kost normaal €15,95 wat ik niet eens zo’n hoge prijs vind voor 3 Trind lakken, maar nu kreeg ik er dus nog een gratis 2e artikel bij!

Wil jij ook eens de Trind producten uitproberen? Ga dan snel naar Etos en sla je slag!

Pssst! Medeblogger Renate heeft een hele leuke winactie op haar site. Klik hier om direct naar de winactie toe te gaan en om mee te doen!

8 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. renate
    Dec 10, 2010 @ 11:09:04

    ben niet bekend met trind..
    ideaal om een grote voorraad in te slaan…scheeld enorm!!
    ben benieuwd naar je french manicure!!

    Beantwoorden

  2. sariet
    Dec 10, 2010 @ 11:13:43

    Wat leuk! ik heb dit setje ook al een paar maand!
    ERg handig en het wordt erg mooi!

    Succes

    Beantwoorden

  3. Tessa
    Dec 10, 2010 @ 11:14:27

    ik vind het een leuk setje! Jammer dat ik allergisch ben voor Trind 😦

    Beantwoorden

  4. Linda
    Dec 10, 2010 @ 11:22:23

    Ik denk er al langer aan om eens iets van Trind te proberen, dus eigenlijk moet ik er wel aan he?

    Beantwoorden

  5. Kalypso
    Dec 10, 2010 @ 14:01:40

    Dat lijkt mij een goede set.
    Leuk setje ook.
    Liefs, xxx

    Beantwoorden

  6. Misslanghaar
    Dec 10, 2010 @ 17:19:45

    Ben super nieuwsgierig naar trind producten en ben benieuwd naar een NOTD hiermee 🙂

    Beantwoorden

  7. Lianne
    Dec 11, 2010 @ 22:19:24

    wat betekend NOTD??
    verder…. leuk setje lau

    Beantwoorden

Geef een reactie

