You don’t know Jaques

YDKJ is het tweede lakje uit de Suede collectie die ik aan jullie show. Het is een bruine lak met heel veel glitters erin. De lak droogt dus in matte/suede vorm op. Heel apart.

De lak, lakt heerlijk en is goed dekkend na 2 dunne laagjes. Alle matte nagellakjes die ik heb, drogen heel snel. En zo ook de Suede lakjes uit deze O.P.I collectie.

Suede vind ik persoonlijk een hele leuke finish, maar als je meer van glanzend houdt, kun je er een “gewone” top coat over aanbrengen. Dit is de suede lakjes extra mooi, omdat je dan superveel glitters ziet sprankelen. De foto is behoorlijk blurry, maar zo zie je wel de mooie glitters beter.

Ik vind dit tot nu toe mijn grote favoriet uit de collectie! Het is een donkere kleur, maar niet té donker. Het valt mij in ieder geval reuze mee!

Wat vind jij ervan? Liever Suede of Glanzend?

11 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Tessa
    Dec 08, 2010 @ 12:18:02

    Ik vind het op beide manieren erg leuk. Maar omdat suede niet zovaak voorkomt, vind ik ‘m als ” matte” finish leuker 🙂

    Beantwoorden

  2. Kalypso
    Dec 08, 2010 @ 13:04:27

    Echt heel leuk gedaan. Ik vind shiny mooier.
    Liefs, xxx

    Beantwoorden

  3. Laura
    Dec 08, 2010 @ 13:11:53

    Ik vind de suede niet zo leuk.. Glanzend vind ik hem mooier..
    Nu de rest nog laten zien!

    Beantwoorden

  4. renate
    Dec 08, 2010 @ 13:15:06

    ik vind ze alle 2 heel erg mooi!!
    wist eigenlijk niet dat matte zo mooi kon zijn!!
    welke vind je zelf mooier??

    Beantwoorden

  5. nailpolishgirls
    Dec 08, 2010 @ 17:06:04

    Voelt het ook nog suède achtig?

    Beantwoorden

  6. Elianne
    Dec 08, 2010 @ 18:14:48

    I loveee it ❤ Ik vind hem specialer als suede finish, ik vind het alleen altijd zo raar aanvoelen haha, en dan wordt ie snel weer ge-topcoat o.o

    Beantwoorden

  7. Misslanghaar
    Dec 08, 2010 @ 18:47:52

    Ik vind het glanzend heel erg mooi 🙂

    Beantwoorden

  8. Inge
    Dec 08, 2010 @ 19:47:36

    Ik vind de suede leuker dan glanzend omdat, zoals eerder ook al is gezegd, dit niet zo veel voorkomt. Ik vind het een super mooie kler, vooral voor deze tijd van het jaar! Ga je er nog Konad op doen of hou je hem liever zo?

    Beantwoorden

  9. Shirley
    Dec 08, 2010 @ 21:30:06

    Ik hoe van glim 😉
    Ik draag ze dan ook altijd glim! 😛

    Beantwoorden

Geef een reactie

