Kerstcreatie #1

Ik ga jullie de komende weken een aantal ideeën aanreiken om je nagels kerst-klaar te maken. Ik begin er nu alvast mee, zodat jullie tijd hebben om je eigen draai eraan te geven of eventueel materialen aan te kunnen schaffen.

Mijn eerste creaties is erg feestelijk en zal zeker iedereen opvallen aan het kerstdiner.

Als basis lak heb ik Suzi Skis in de Pyrenees Suede gebruikt. Dit is een Suede lakje, maar na het stempelen heb ik er een glanzende top coat over aangebracht, waardoor je geen matte/suede effect krijgt, maar juist glanzend.

Voor het stempelen heb ik de volgende dingen gebruikt:
– Stempellak China Glaze – Devotion
– Stempel + Schraper
– Imageplate A31

Dit is een gemakkelijk design, maar ik echt een van mijn favorieten. Het is sierlijk, feestelijk en niet té.

De imageplate kun je bij Shirley aanschaffen. En er is nu nog een leuke decemberaanbieding, dus als je iets wil aanschaffen, zou ik het deze maand doen.

Wat vind jij van het idee om een Kerstreeks te maken? Vind je het leuk of overbodig?

11 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Tessa
    Dec 07, 2010 @ 08:55:51

    mooie look! Had zelf nou nét zoiets in m’n hoofd om te gaan maken haha!

    Beantwoorden

  2. Bubble
    Dec 07, 2010 @ 09:45:29

    Ik vind het een supergoed idee om nu al met kerstnagels te beginnen. Ik ben benieuwd naar je creaties en ik ga er zeker inspiratie van krijgen om ook mooie kerstnagels te maken.
    De eerste is echt een hele mooie elegante creatie!

    Beantwoorden

  3. renate
    Dec 07, 2010 @ 09:52:54

    heel erg mooi gemaakt hoor meis!!
    leuke kerstcreatie!!
    dacht…ik moet die imageplate ook hebben!!!
    haha ik heb hem al..!!

    Beantwoorden

  4. Marijse
    Dec 07, 2010 @ 09:54:19

    Ik ben zeker benieuwd 🙂

    Beantwoorden

  5. Kalypso
    Dec 07, 2010 @ 12:59:47

    Heel leuk gedaan. Lijkt mij ook heel simpel.
    Liefs, xxxx

    Beantwoorden

  6. Misslanghaar
    Dec 07, 2010 @ 13:43:22

    Heel mooi gedaan, ik dacht echt dat je stickers had gebruikt Ö

    Beantwoorden

  7. sariet
    Dec 07, 2010 @ 14:28:51

    Leuk design! Erg tof!
    Zijn het trouwens je eigen nagels?

    Ben benieuwd naar je andere tips.
    Ik ben zelf ook al aan het nadenken voro de kerst

    Beantwoorden

  8. Shirley
    Dec 07, 2010 @ 16:00:46

    Heel mooi!
    En super de kleuren zo samen 🙂
    Ben erg benieuwd naar alle andere creaties!

    Beantwoorden

  9. Elianne
    Dec 07, 2010 @ 17:59:38

    Moooi ❤

    Beantwoorden

  10. nailpolishgirls
    Dec 07, 2010 @ 19:04:10

    Supermooi! Ik ben zelf net een nagellakblog begonnen, maar ik ben nog niet zo into nail art. Ik zal zeker zo’n soort setje aanschaffen 🙂

    Beantwoorden

Geef een reactie

