Mijn nieuwe kindjes..

Vandaag laat ik jullie de 6 nieuwe kindjes zien die ik aan mijn collectie toegevoegd heb. Het zijn de lakjes uit de Suede collectie van O.P.I

VLNR:

Russian Navy Suede
INK Suede
Suzi Skis In The Pyrenees Suede
You Don’t Know Jaques Suede
Lincoln Park After Dark Suede
We ‘ll Always Have Paris Suede

Deze collectie bestaat uit een zestal lakken die eerder uitgebracht zijn door O.P.I. maar dan zijn ze in een suede vorm. Dit lijkt op het matte effect. De collectie is uit de herfst van 2009.

Het is een vrij donkere collectie, wat eigenlijk best afsteekt bij mijn kleurige stash. Toch ben ik razend enthousiast over deze lakken en weet nu al dat ze tot mijn favorieten gaan behoren.

Ik laat jullie zeer binnenkort de swatches zien! Naar welke ben jij benieuwd?

Ik kocht deze collectie op Ebay, voor ongeveer €35 inclusief verzenden.

6 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. renate
    Dec 06, 2010 @ 10:18:26

    ik ben net zoals jou 1 pinkfan…
    grappig dat je deze kleuren gekocht hebt!!
    ik ben zeer benieuwd naar deze swatches!!
    want dan pas kun je de kleuren goed zien!!
    ben vooral benieuwd naar We ‘ll Always Have Paris Suede!!
    maar een hele mooie collectie!!
    en zeker niet duur!!

    Beantwoorden

  2. Laura
    Dec 06, 2010 @ 11:05:35

    Ik vind ze te donker, maar ben wel heel erg benieuwd naar de swatches!
    Ik wil ze graag allemaal zien (A)

    Beantwoorden

  3. Shirley
    Dec 06, 2010 @ 14:18:15

    Ik heb ze zelf ook allemaal 🙂
    Ik vind het een mooie collectie!

    Beantwoorden

  4. Kalypso
    Dec 06, 2010 @ 19:35:06

    Echt heel erg mooi en helemaal niet duur. Ik ben zo benieuwd naar de swatches.
    Liefs, xxx

    Beantwoorden

  5. Elianne
    Dec 06, 2010 @ 19:43:41

    Ik heb You Don’t Know Jaques Suede 😀 En ik vind dat de donkerheid ervan wel meevalt :O Goede aankoop =)

    Beantwoorden

  6. diaryofanerd
    Dec 06, 2010 @ 20:30:51

    ik ben erg benieuwd hoe het eruit gaat zien met een nailart of iets in die richting.
    het ziet er wel leuk uit!
    x

    Beantwoorden

Geef een reactie

