French Liner Pen

Vandaag kreeg ik een leuk persbericht, dat ik direct met jullie wil delen. Het gaat namelijk over een nieuw product van Herome. Een French Liner Pen.

Een French Manicure aanbrengen op de nagels, gaat niet altijd foutloos. Lakfoutjes, strepen, te dikke of te dunne witte nagelrand. De Herôme French Liner biedt de ultieme oplossing en zorgt in één streep voor een foutloze witte nagelrand. De stift werkt snel en moeiteloos. Door het handige formaat is de stift overal te gebruiken, zoals onderweg, thuis of op reis. Daarnaast is de French Liner geschikt voor ieder nageltype en kent een snelle droogtijd. De lak van de French Liner is goed wit en vloeit makkelijk uit over de nagels. Door het ?long lasting? effect, voortaan nog langer plezier van ?french manicured nails!?
Het resultaat is verbluffend en meteen zichtbaar!

How to French?
Voor gebruik, eerst de French Liner goed schudden. Begin vervolgens vanaf de buitenkant van de nagel en trek in één baan een lijn door naar de binnenkant van de nagel. De ?French Tip? wordt dus van buiten naar binnen gezet. Lak daarna de nagels met een zachte kleur naar keuze. Kies bijvoorbeeld W.I.C. Venice (n° 74) of Herôme Natural Nail Colour Pink die beide het nagelbed prachtig roze kleuren.

Een pen om je french manicure mee te maken, dat is opzich niet nieuw. Maar of het gaat werken weet ik niet. Ik ben wel heel benieuwd geworden en ik ga er over denken om hem aan te schaffen.

De pen kost €9,95 en is te koop bij Douglas filialen of op http://www.herome.com

6 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Bubble
    Dec 06, 2010 @ 16:28:31

    Ik ben ook benieuwd of dat gaat werken. Het ziet er niet makkelijker uit dan ‘gewoon’ zelf een wit randje maken. ik vind hem een beetje duur hoor! Ik twijfel erg voor die prijs.

    Beantwoorden

  2. Misslanghaar
    Dec 06, 2010 @ 17:20:24

    Lijkt me handig! Maar dat van buiten naar binnen snap ik niet, het is toch gewoon een randje op de tip van de nagel?

    Beantwoorden

  3. Shirley
    Dec 06, 2010 @ 19:22:36

    Dat bestaat al lang hoor..
    Maar misschien is deze beter dan de rest! 🙂
    Ben benieuwd!

    Beantwoorden

  4. Kalypso
    Dec 06, 2010 @ 19:49:01

    Dat klinkt best goed.
    Ik ben benieuwd.
    Liefs, xx

    Beantwoorden

  5. Linda
    Dec 06, 2010 @ 21:00:40

    Hij zit er hetzelfde uit als de nail-art-pens van Essence. Die heb ik wel eens gebruikt om een randje te maken, en geloof me: het werkt niet. Meestal krijg je of te veel lak, of te weinig op je nagel en daarnaast is het niet waterproof. Dus ook al doe je er een laagje gewone lak overheen, het blijft niet zo goed zitten en binnen een dag chipt het al. Dus ik geloof niet in deze pen 😉

    Beantwoorden

Geef een reactie

