Glisten up!

Glisten up! is een Flakies lakje. Flakies zijn geen glitters maar stukjes in een nagellak. Vaak is deze nagellak erg transparant en zeer geschikt voor over een ander lakje. Zo ook Glisten up! van Essence. Dit is een nieuw lakje uit de color & go collectie.

Ik heb hem over mijn blauwe lak gedaan die ik jullie gisteren liet zien. Die vond ik toch wat triest. En daarbij heeft het  aardig gesneeuwd dus ik vond het erg toepasselijk.

Ik vind het echt supergaaf! De flakies in het lakje lijken wel sneeuwvlokjes! En nu vind ik de lak ook niet meer te donker. Helemaal happy ermee.

Glisten up! droogt niet erg snel, dus een sneldrogende top coat is wel een ‘must’. Maar voor €1,29 is dit werkelijk een prachtig lakje!

Heb jij hem al? Wat vind je van het effect?

12 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Marijse
    Dec 03, 2010 @ 09:23:03

    Heel mooi,
    ik stond gister nog voor de schappen in de kruidvat, en toen dacht ik nee, maar deze is zo wel heel mooi!
    x

    Beantwoorden

  2. Shirley
    Dec 03, 2010 @ 09:27:00

    Heel gaaf!

    Beantwoorden

  3. Jorna
    Dec 03, 2010 @ 10:16:52

    #^@%!*#(! Ik had hem gisteren in mn handen bij t Kruidvat, toch weer terug gezet. :S

    Beantwoorden

  4. renate
    Dec 03, 2010 @ 10:43:15

    ook ik was gisteren bij de kruidvat…eerlijk gezegt essence voorbij gelopen!!
    ben nog niet om qua essence..
    maar dit is wel een super lakje!!
    en hij staat heel mooi over je blauwe lakje!!

    Beantwoorden

  5. Misslanghaar
    Dec 03, 2010 @ 11:27:00

    Ik heb hem ook, alleen nog niet echt gebruikt 🙂

    Beantwoorden

  6. nailsbylaura
    Dec 03, 2010 @ 11:33:38

    Meiden! Ik zou hem zeker nog even halen, het is tenslotte nu nog korting en dan heb je heb voor ongeveer €1. Dus een koopje!

    Beantwoorden

  7. Bubble
    Dec 03, 2010 @ 13:56:19

    Gaaf!
    Effe een vraagje, waar kan je de lakjes van Essence kopen? Ik heb het geprobeerd op te zoeken op je blog, maar kon het zo 1,2,3 niet vinden.
    Dank je wel alvast! Bubble

    Beantwoorden

  8. Bubble
    Dec 03, 2010 @ 13:57:03

    Oh, ik zit net je reacties te lezen en daar staat Kruidvat.

    Beantwoorden

  9. Elianne
    Dec 03, 2010 @ 16:15:28

    Mooooi ❤ Had hem gekocht haha, maar weggegeven :O

    Beantwoorden

  10. Tessa
    Dec 03, 2010 @ 17:33:34

    heb ‘m ook alleen hij zit nog dicht 😛 staat je mooi 🙂

    Beantwoorden

  11. miranda
    Dec 03, 2010 @ 18:08:02

    Ah super mooi , wat geeft dat weer een ander effect.

    Beantwoorden

  12. Kalypso
    Dec 05, 2010 @ 15:48:46

    Dit lakjes was al bijna afgeschreven maar wat is dit mooi. Heel slim en toch effectief. Ik ga hem nu zeker halen.
    Liefs, xxxx

    Beantwoorden

Geef een reactie

