Metropolian Sky Blue

Dat is de lange naam van het Pieces lakje wat ik jullie vandaag ga laten zien. Pieces heeft sinds kort een aantal nagellakjes uitgebracht. Niet in alle filialen zijn dezelfde kleuren verkrijgbaar, dus het is niet gegarandeerd dat in elke Pieces winkel dit lakje te vinden is.

Nu  op naar de kleur, want die is nachtblauw en tegen het zwarte aan. Mensen die mijn blog al langer volgen, zullen wel gemerkt hebben dat ik niet vaak ‘echt’ donkere kleuren draag. Waarom weet ik eigenlijk niet, maar ik doe het gewoon amper.

MSB is een fijn lakje wat mooi dekt in twee laagjes. Er zit een heel fijn glittertje in de lak wat je alleen ziet in zonlicht of onder een lamp.

Eerlijk gezegd, ik moet wel wennen aan zo’n heftige kleur op mijn nagels, maar het misstaat niet. Ik denk wel dat ik er nog een stempeltje overheen doe om het een beetje op te beuren.

Wat vind jij ervan? Vind je het te donker? Of hou je wel van donkere nagels?

Pieces lakjes kosten €2,95 per stuk en 3 voor €6,95 en zijn verkrijgbaar bij diverse Pieces winkels.

8 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. renate
    Dec 02, 2010 @ 09:09:59

    ik vind het je zeker wel staan hoor!!
    en vind het zelfs ook nog een mooi kleurtje….
    maar ik zelf zou zoiets ook nooit dragen!!

    misschien inderdaad konad er over doen..

    Beantwoorden

  2. Bubble
    Dec 02, 2010 @ 09:43:43

    Ik vind het je ook echt staan. Ik ben zelf een fan van wat donkere kleuren, vooral zo nu in de winter. Maar ik denk dat een nailart er bevenop zeker niet misstaat. ben benieuwd wat je ervan maakt.

    Beantwoorden

  3. Brenda
    Dec 02, 2010 @ 11:27:06

    Ik vind het wel erg donker hoor! Ben meer de vrolijke kleuren van jou gewend, misschien als je er wat nailart over aanbrengt dat het juist heel erg chique staat!

    Groetjes Brenda

    Beantwoorden

  4. Linda
    Dec 02, 2010 @ 14:09:08

    I love it! Mijn favoriet is de donkerblauwe van Rimmel!

    Beantwoorden

  5. Misslanghaar
    Dec 02, 2010 @ 16:22:07

    Prachtige kleur, ik hou zeker van donkere nagels 🙂

    Beantwoorden

  6. Inge
    Dec 02, 2010 @ 17:39:02

    Ik heb me ook maar even aangemeld want ik kijk altijd als je nieuwe artikelen hebt dus wel zo leuk als ik dan even reageer!

    Ik vind de donkere kleur erg mooi, vooral in de winter. Zelf heb ik ook zo’n donkere en ik vind hem erg leuk staan met witte stickertjes (zelf heb ik meestal bloemetjes).

    Liefs,

    Inge

    Beantwoorden

  7. Elianne
    Dec 02, 2010 @ 17:40:28

    Donkere nagellak = mooi (:
    I like it!

    Beantwoorden

  8. Kalypso
    Dec 05, 2010 @ 15:47:17

    Ik vind de kleur iets te donker. Niks voor mij in iedergeval.
    Ik kan dat ook nooit zo mooi lakken. Alles zit bij mij dan ernaast. enzo.
    Liefs, xxxx

    Beantwoorden

Geef een reactie

