Coming up: Nieuwe LE collecties

Vanaf januari liggen de nieuwe Limited Editions weer in de winkels van Essence en Catrice. Ik laat jullie zien wat voor nagellakjes er in deze collecties zitten.

Te beginnen met mijn favoriet, de Urban Baroque collectie van Catrice. Hierin vinden we 4 roze nagellakjes.

Catrice: Onlosmakelijk verbonden met de Urban Baroque look zijn coole nagels. Zachte, verleidelijke tinten combineren subliem met de nude look op de lippen. Supernonchalant! Dankzij het professionele kwastje en de long-lasting textuur zijn deze nagellakken de absolute favoriet van het seizoen! Verkrijgbaar in in C01 Pearls & Chains, C02 Barock & Rock, C03 Princess & Ballerina, C04 Biscuits & Cupcakes. Verkoopadviesprijs: € 2,49.

01: Pearls & Chains

02: Barock & Rock

03: Princess & Ballerina

04: Biscuits & Cupcakes

Ik vind alle lakjes leuk en ga ze denk ik ook wel allemaal meenemen om aan jullie te laten zien! Roze is echt mijn kleur!

Dan gaan we door naar de Essece collectie die I love Berlin heet. Hierin zien we een stuk meer kleur!

Essence: Stijlvol, extravagant en extreem hip – dat is Berlijn! En zo worden de nieuwe glossy nagellakken gepresenteerd. Vijf sensationele heldere kleuren voegen een speciaal accent toe aan elke look. Of je nu een bezoek brengt aan Check-Point Charly, de Brandenburger Tor of de Zoo– met deze nagellak ben jij de grootste attractie! Verkrijgbaar in 01 love this city, 02 I’m a berliner, 03 green grass, 04 buddy bear and 05 Berlin story. Consumentenadviesprijs € 1,79.

01: Love This City

02: I’m a Berliner

03: Green Grass

04: Buddy Bear

05: Berlin Story

Deze collectie bevat veel meer kleur, waar ik opzich van hou. Ik ga de lakjes denk ik eerste even in het echt bekijken. Maar vooralsnog zou ik alleen het 1e lakje meenemen.

Wat vinden jullie van de nieuwe lakjes? Welke gaan op jullie verlanglijstje?

5 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. renate
    Dec 01, 2010 @ 18:18:05

    heeee leuk zeg!!
    ik zou van de essence collectie ook alleen de 1e mee nemen..
    van catrice alleen de laatste…

    leuk dat je hier een blog over maakt…
    weten we dat ook weer!!
    thanx

    Beantwoorden

  2. Lianne
    Dec 01, 2010 @ 18:44:34

    ik wil ze allemaal!!!!
    en zo duur zijn ze niet dus kan ik het prima doen voor minder dan €20,- ben ik al klaar :):):):):):):)
    dus ik wil ze hebben!!!!

    Beantwoorden

  3. Elianne
    Dec 01, 2010 @ 20:29:23

    Hmmm, de potjes van de Catrice LE vind ik wel mooi, maar de kleurtjes zijn niet echt spannend.. haha. En de Essence collectie.. leuke kleurtjes, maar geen toevoeging aan wat ik al heb 😛 Misschien dat ik me plots bedenk hoor als ik ze in reallife zie :p. Op een andere blog zag ik dat ze ook twee matte tippainters uitbrengen in die kleur die hetzelfde is al Green Grass en zwart, daar ben ik wel benieuwd naar 🙂

    Beantwoorden

  4. Kalypso
    Dec 01, 2010 @ 22:37:50

    Die lakjes zijn zo vet van Catrice. Ik wil ze allemaal.
    Liefs, xxxx

    Beantwoorden

  5. nailsenbeauty
    Dec 03, 2010 @ 18:05:48

    Ah die van de Catrice zijn mooi 😀

    Beantwoorden

Geef een reactie

