Winactie by Shirley

Als je mijn blog al wat langer volgt, weet je onderhand dat Shirley een goede vriendin van mij is geworden. Nu organiseert zij een giveaway waarbij je superleuke dingetjes kan winnen. En dat wil ik jullie natuurlijk ook even vertellen.

Je kunt een 2way stempel + schraper (niet van konad) winnen en een imageplate uit de A serie naar keuze!

Jullie hebben al een aantal creaties kunnen zien met mijn A plates, dus ik hoop dat het nu ook kriebelt en dat jullie allemaal meedoen!

Wat moet je voor deze leuke prijzen doen?
Wordt volger van Shirley haar blog en laat een reactie achter.
Je kunt ook extra kansen verdienen. Dit staat allemaal uitgelegd in hetzelfde artikel. Op 1 januari 2011 zal de winnaar bekend gemaakt worden.

http://nail-artwaterdecals.blogspot.com/2010/11/winactie-giveaway.html

1 reactie (+voeg die van jou toe?)

  1. Kalypso
    Nov 30, 2010 @ 23:17:27

    Wat een leuke acie.
    Wie weet doe ik wel mee.
    Liefs, xxxx

    Beantwoorden

Geef een reactie

