Tiffany

Vandaag een swatch voor jullie van een merkt waar ik nog maar één lakje van heb. Zoya. Zoya is een merk wat hoog aangeschreven staat en staat bekend om zijn prachtige kleuren en lange houdbaarheid. Ik kocht bij nailpolishfashion Tiffany, een prachtig zalmroze lakje.

Ik ben verkocht! De lak, lakt werkelijk heerlijk. Het smeert lekker uit en verdeeld mooi gelijkmatig. De lak dekt in twee laagjes. De droogtijd is erg kort. De kleur vind ik niet echt flatteus met mijn witte handen, maar dat is een ander verhaal.

De houdbaarheid is waanzinnig! Ik heb dit lakje 6 dagen opgehad zonder chips, tipwear of iets wat er op lijkt. Ik heb in die dagen gewoon alles gedaan, maar het bleef prachtig zitten! Misschien komt dit ook mede doordat het een glitterlak is, maar ik ben onder de indruk.

Zoya’s Tiffany komt uit de Flame collectie van 2010 en kost €8,95.

5 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. renate
    Nov 30, 2010 @ 09:40:01

    dit is een super mooi lakje…
    heb hem zelf ook!!
    zoya is mijn favo lak van dit moment…
    zeker de moeite waard!!
    ga je nog meer zoya’s kopen??

    Beantwoorden

  2. Shirley
    Nov 30, 2010 @ 11:26:23

    Ik ben erg benieuwd als ik mijn zoya lakjes binnen heb!
    Erg mooie swatch en mooie kleur!

    xxx

    Beantwoorden

  3. Miranda
    Nov 30, 2010 @ 14:32:40

    Super mooie kleur 🙂

    Beantwoorden

  4. Kalypso
    Nov 30, 2010 @ 14:47:43

    Dat is zo mooi lakje.
    Ik heb er eentje van catrice.
    Liefs, xxxx

    Beantwoorden

  5. Misslanghaar
    Dec 01, 2010 @ 20:04:40

    Prachtig kleurtje zeg!

    Beantwoorden

Geef een reactie

