Let’s get personal!

Vandaag even geen update over nagellak maar even over ‘the girl behind’. Want sinds ik gemerkt heb dat mijn blog aan het groeien is, leek het me leuk om jullie iets meer over mijzelf te vertellen.

Ten eerste, waar ik al een aantal reacties op gehad heb is het feit dat ik het soms over ‘mijn man’ heb. En ja, het is echt waar, ik ben 23 jaar en ben al 1,5 jaar gelukkig getrouwd. Even het bewijsmateriaal πŸ˜‰

Verder heb ik nog geen kinderen of kleinkinderen hoor. Ik ga namelijk nog steeds naar school en hoop dit jaar af te studeren als juf. Voordat ik de PABO begon heb ik mijn diploma als Activiteitenbegeleidster gehaald.

Naast mijn man is er sinds een klein half jaartje een 2e grote liefde in huis gekomen, namelijk Lily, mijn lieve kleine tijgerpoes. Ik wilde heel graag een poesje, maar Matthijs vond dat steeds geen goed idee. Ik wist ook dat ik dit jaar voor de tweede keer geopereerd moest worden aan mijn knie en dat de revalidatie daarvan wat langer zou duren. Nadat ik weer enigzins kon lopen zijn we gaan zoeken en werden we helemaal verliefd op deze kleine dondersteen.

Verder nog even wat random facts:
* Ik kijk het hele jaar uit naar Sinterklaas
* Met kerst heb ik vrij weinig
* Ik draag al een bril sinds mijn 2e
* Ik ben linkshandig
* Ik ben gek op cabaret (Bert Visser, Jochum Meijer)
* Ik ben maar 1.62m lang
* Mijn man is 2.04m lang
* Ik heb de logeerkamer opgeeist als nagelkamer
* Ik heb mijn rijbewijs pas de 2e keer gehaald
* Ik heb 6 zwemdiploma’s
* Ik heb jaren lang aan voltige gedaan
* Ik sport nu 2x in de week bij een sportfysiotherapeut en zwem 1x in de week
* Ik heb Althoorn en Saxofoon gespeeld in een muziekkorps
* Ik ben dol op nagellak (verrassend he?!)
* Wat wil je nog meer van me weten??

Als je nog brandende vragen hebt, stel ze gerust in de comments! Ik hoop dat jullie het zinvol vonden om mij een beetje beter te leren kennen.

16 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Elianne
    Nov 29, 2010 @ 10:35:03

    Wat een super liefje poesje ^^
    Woow lange vent o.o (goed contrast)!
    Ik wil ook een nagelkamer.. zucht.. dromen..
    En Najib Amhali is ook echt super leuk πŸ˜€
    Sinds wanneer ben je dol op nagellak?
    Ehmmmm, heb je een favoriet potje nagellak :)?

    Een eerste reactie geven geeft een stalkerig-gevoel hahaha.

    Beantwoorden

    • nailsbylaura
      Nov 29, 2010 @ 11:30:10

      Jaa!! Najib is ook leuk! Dol op nagellak ben ik sinds oktober 2009. Toen kocht ik mijn eerste konad dingetjes en een aantal lakjes van Barry M. Ik kwam erachter dat dit echt iets voor mij was, en zo groeide het uit tot wat het nu is.
      Een favoriete nagellak… die is moeilijk.. Dat heb ik niet echt. Als ik een lakje niet prettig vind geef ik het weg of gooi ik het weg.

      En ik vind de eerste reactie altijd leuk hoor! πŸ™‚

      Beantwoorden

  2. Misslanghaar
    Nov 29, 2010 @ 10:52:28

    Leuk, zo’n persoonlijk artikeltje! Wat een mooie trouwjurk zeg πŸ™‚
    Ik heb een vraagje: woon je in een huis of flat en heb huur je dat of heb je het gekocht?

    Groetjes πŸ™‚

    Beantwoorden

    • nailsbylaura
      Nov 29, 2010 @ 11:32:06

      Tnx, ik vond mijn trouwjurk ook de mooiste <3!

      Ik woon in een huis, een 2 onder 1 kap woning. Het huis hebben wij 4 jaar geleden gekocht en is oude nieuwbouw, nu 15 jaar oud denk ik. We hebben een voor en achtertuin en 3 slaapkamers. De badkamer hebben we afgelopen zomer helemaal verbouwd.
      Leuke vraag!

      Beantwoorden

  3. Laura
    Nov 29, 2010 @ 13:30:49

    Heb je ook nog leuke vriendinnen waar je leuke dingen mee doet?
    Leuk zo’n persoonlijk bericht…

    πŸ˜‰

    Beantwoorden

  4. Bubble
    Nov 29, 2010 @ 13:53:05

    Leuk zo’n persoonlijkbericht. Weten we eindelijk wie er achter de mooie nagels zit!
    Vind je het niet vervelend dat iedereen zo mee kan kijken in jouw leventje? Ik neem aan van niet, anders had je dit niet gedaan. Maar welke vraag zou je dan niet willen beantwoorden? En hoe krijg je die smileys in een berichtje?

    Beantwoorden

    • nailsbylaura
      Nov 29, 2010 @ 13:55:05

      Ik vind het niet erg om mensen een kijkje te geven in mijn leven, daarom blog ik ook en ik denk dat jullie het daardoor ook leuker vinden om mij te volgen. Maar er zijn natuurlijk genoeg dingen die ik niet met jullie deel. Zoals mijn pincode πŸ˜‰ Of mijn adres.

      Smileys krijg je door de smiley tekens te gebruiken bijv. πŸ™‚ is : – ) alleen dan zonder spaties.

      Beantwoorden

      • Bubble
        Nov 29, 2010 @ 13:59:02

        Het geeft inderdaad een leuke persoonlijke teint! Een ding is zeker, ik ben door jou ook helemaal gek geworden van nagel dingetjes (ik was het al een beetje, maar ik kon er weinig mee). Vooral de konad spulletjes. Was op een beurs afgelopen weekend en ik heb wat kerstkleurtjes en de M12 van konad gekocht. Kan ik ook mooie kerstnagels maken.

  5. Miranda
    Nov 29, 2010 @ 15:29:28

    Super leuk artikel en wauw wat een mooie trouwjurk! ❀

    Beantwoorden

  6. Kalypso
    Nov 29, 2010 @ 19:21:05

    AAAH, wat een lief poesje.
    En die trouwjurk. Echt heel mooi.
    Leuk dat je dit artikel hebt geplaats.
    Liefs, xxxxx

    Beantwoorden

  7. Kelly
    Nov 29, 2010 @ 21:03:04

    Echt een leuk artikel. Ik vind het ook erg leuk om te lezen wat je allemaal doet in het dagelijks leven. Jullie hebben gewoon en eigen huis en je bent getrouwd * wow jaloers*.

    Beantwoorden

  8. Jorna
    Nov 30, 2010 @ 13:30:53

    Hardstikke leuk! πŸ™‚ Ik ben zelf 21 (in februari word ik 22) en ben afgelopen augustus getrouwd. Apart dat daar van die vreemde reacties op komen he? Ik ken het!
    Leuk artikel!!

    Beantwoorden

  9. Suzanne
    Dec 02, 2010 @ 15:56:43

    Waar is het gedeelte waarin je verteld over je geweldig lieve zusje die je overal mee helpt zoveel als ze kan en die keihard carrière aan het maken is?:O

    xxx(L)

    Beantwoorden

  10. Merveille
    Jan 07, 2011 @ 20:18:06

    Leuk artikel! Het is trouwens ‘Jochem Myjer’, als je die geweldige, hyperactieve cabaretier bedoelt tenminste. πŸ˜›

    Beantwoorden

Geef een reactie

