Herome mini lakje

In het prinsessensetje wat ik jullie liet zien, zat een klein roze lakje. Dit lakje wilde ik graag testen. Het is een mooi dieproze crème lakje. Het is geen lakje uit de WIC collectie van Herome.

Het flesje is erg mini, er staat niet op hoeveel erin zit, maar ik gok 5 ml. Het borsteltje is daardoor ook klein en lakt vrij lastig doordat het zo klein en priegelig is.

Toch is het me gelukt en na twee laagjes was dit het resultaat. Nog niet geheel dekkend maar het kon er goed mee door!

De lak droogt heel snel, dat is echt een groot voordeel. Maar de kleur zelf vind ik ‘mhah’. Ik loop er niet echt warm voor, helaas.

Al met al is het leuk voor een keertje, maar ik denk niet dat ik dit lakje ooit nog eens zal gebruiken.

14 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Tessa
    Nov 28, 2010 @ 10:27:36

    ik vind hem super goed staan bij je! Staat je goed, laat je huid ook wat donkerder lijken!

    Nu maar hopen dat je gauw antwoord gaat krijgen van die stomme ebay verkoper!

    Beantwoorden

  2. Sarah
    Nov 28, 2010 @ 11:00:44

    Kleurtje zag er in het flesje feller roze uit, kan dat? of is dat gewoon de belichting op de foto?

    Beantwoorden

  3. Miranda
    Nov 28, 2010 @ 11:23:55

    Ik vind het kleurtje wel erg leuk staan hoor, wel lastig dat het kwastje zo klein is.

    Beantwoorden

  4. Laura
    Nov 28, 2010 @ 12:20:41

    Ik vind hem wel schattig!
    Ik hou van roze!

    Beantwoorden

  5. Misslanghaar
    Nov 28, 2010 @ 12:26:41

    Ik vind het wel een leuk kleurtje 🙂

    Beantwoorden

  6. Shirley
    Nov 28, 2010 @ 12:41:35

    Prachtige kleur!!

    Beantwoorden

  7. Elianne
    Nov 28, 2010 @ 13:05:13

    Liefelijk!

    Beantwoorden

  8. Lianne
    Nov 28, 2010 @ 14:57:45

    je kan er erg goed mee stempelen 😉

    Beantwoorden

  9. Rani
    Nov 28, 2010 @ 17:02:21

    schattig kleurtje! 🙂

    Beantwoorden

  10. Kalypso
    Nov 28, 2010 @ 17:42:56

    Wat een lieflijk kleurtje.
    Liefs, xxx

    Beantwoorden

  11. renate
    Nov 28, 2010 @ 19:48:14

    woww ik vind dit een super mooi kleurtje!!
    zou hem zeker aanschaffen als die in het groot was!!

    Beantwoorden

  12. Rena
    Nov 28, 2010 @ 20:02:47

    Mooi kleurtje vind ik!
    Ik heb mini’s van opi en lakt inderdaad niet lekker met een klein kwastje, maar ook het vasthouden van zo’n klein dopje!

    Beantwoorden

Geef een reactie

