Herome Prinsessen set

Dit is zoooo schattig! Ik zag het bij ons in het dorp bij het Kruidvat liggen en moest het meenemen om jullie te laten zien. Het prinsessen setje van Herome!

Het setje zit in een mooi organza tasje en was afgeprijsd van €6,99 voor €2,99.

In het zakje zit het volgende:
– Klein flesje nagellak in fel roze kleur. Dit was in alle zakjes gelijk.
– Gewone vijl
– Glans vijl
– Velletje met nagelstickers

Super leuk! Ik ben benieuwd hoe het gaat bevallen, maar de kwaliteit die ik gewend ben van Herome, verklapt natuurlijk al een beetje, dat dit waarschijnlijk ook weer fantastische producten zijn!

Er is ook nog een setje zonder nagellak maar met een nagelborsteltje. Deze zag ik niet bij Kruidvat maar bij DA. Wil je dit setje, dan moet je er denk ik, snel bij zijn!

10 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Shirley
    Nov 26, 2010 @ 08:53:07

    How Sweet!!!!

    Beantwoorden

  2. renate
    Nov 26, 2010 @ 09:46:47

    hihi ik zei als tegen mn vriend..
    als wij ooit kinderen krijgen…
    en t is toevallig 1 meisje…
    dan koop ik zoiets echt wel voor haar haha

    zo super lief!!

    Beantwoorden

  3. Tessa
    Nov 26, 2010 @ 13:13:33

    Lief hoor Lau 😀

    Beantwoorden

  4. nailsenbeauty
    Nov 26, 2010 @ 15:55:51

    Wat leuk 😀 Super schattig^^

    Beantwoorden

  5. Lianne
    Nov 26, 2010 @ 18:43:28

    deze had ik ook al gekocht voor ……..
    nou ja ik hou hem nu lekker zelf 🙂

    Beantwoorden

  6. Elianne
    Nov 26, 2010 @ 21:38:18

    Wat leuk 😀
    Ik moet toch nog even naar de kruidvat voor de 35% korting bij 3 make-up producten (Lees: nagellak :D) . Deze ga ik zeker even spotten 😀
    Echt super lief ook voor me kleine nichtje!

    Beantwoorden

  7. Elianne
    Nov 26, 2010 @ 21:41:22

    Is het trouwens een soort WIC-lakje?

    Beantwoorden

  8. Kalypso
    Nov 28, 2010 @ 16:30:25

    Ik vind het zo’n schattig setje.
    Ik wil hem ook. Echt leuk en super cute roze.
    Liefs, xxxx

    Beantwoorden

  9. Rena
    Nov 28, 2010 @ 19:58:17

    Schattig!en voor zo weinig geld een erg leuk setje!

    Beantwoorden

  10. kirsten
    Okt 19, 2011 @ 15:54:27

    AWH[L] vet schattig 🙂
    maar kun je me vertellen wat dat ovalen ding is?
    want ik heb het gekregen maar weet niet wat ik ermee moet :$
    xxxx

    Beantwoorden

Geef een reactie

