I’m the Diva!

Vandaag een prachtig lakje uit de Swiss collectie van O.P.I met de prachtige naam Diva of Geneva. Dit is een donkerpaars lakje met een gouden shimmer erin. Dit zie je heel erg mooi als er licht op je nagels valt.

Ik kocht dit lakje een tijdje geleden op Ebay, maar had de tijd nog niet gevonden om hem te gebruiken. Nadat ik mijn verjaardagnagels eraf gehaald had, stond ik voor mijn 2 rekken en koos ik voor deze beauty!


De lakt, lakt heerlijk en dekt mooi in twee dunne laagjes. De lak droogt ook heel snel op, wat erg prettig is voor de ongeduldigen onder ons 😉 (ik dus)

Al met al kan ik geen minpunt bedenken aan deze lak. Ik ben er helemaal verliefd op en twijfel zelfs of ik er wel een nail art creatie over zal doen.

Dit prachtige lakje kan zowel in de herfst maar is ook zeker geschikt voor de feestdagen, dus zeker een aanrader.

O.P.I is te koop bij Sephora in de V&D voor €13,95. Bij Transdesign kost een lakje €5,49 exl. verzendkosten. Ik kocht dit lakje voor ongeveer €6 op Ebay.

7 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. renate
    Nov 23, 2010 @ 09:36:16

    ik vind dit een heel mooi warm kleurtje!!
    zeker goed voor nu of de feestdagen!!
    denk niet dat ik er konad op zou doen..!!

    Beantwoorden

  2. Lianne
    Nov 23, 2010 @ 09:57:11

    hij is zeker heel erg moooi…..
    ik zou er ook geen konad overheen doen.
    of een konad kleurtje die er heel er dicht in de buurt komt, zodat het haast niet opvalt.
    tot vanmiddag!!
    xxx

    Beantwoorden

  3. Shirley
    Nov 23, 2010 @ 10:14:45

    Erg mooi kleurtje!

    Beantwoorden

  4. Miranda
    Nov 23, 2010 @ 17:19:20

    wauw super mooie kleur:D

    Beantwoorden

  5. Kalypso
    Nov 24, 2010 @ 09:46:01

    Dit is nu typisch wat voor mij. Om de volgende 2 goude regels. Na 2 laagjes heb je mooie nagels en het droogt snel.
    Hahahaha. Heel goed nieuws dus.
    Liefs, xxxx

    Beantwoorden

  6. Laura
    Nov 24, 2010 @ 13:26:41

    Nice! I like

    Beantwoorden

  7. Sara
    Nov 24, 2010 @ 21:04:21

    Ik heb dit kleurtje ook, ‘k vind hem prachtig! En hij lakt inderdaad geweldig goed 🙂

    Beantwoorden

Geef een reactie

