Verjaardagsspullies!

Ik vertelde jullie al dat ik zou laten zien wat ik allemaal gekregen heb op mijn verjaardag. Ik kan jullie direct vertellen dat ik enorm verwend ben en echt super veel en grote cadeaus heb gekregen! Voelde me haast een beetje schuldig, maar vind het super lief. Nou foto-alarm gaat weer aan want het zijn er nogal wat!

Als eerst van mijn man Matthijs kreeg ik een nieuwe fiets. Ik ben het afgelopen jaar 2x geopereerd aan mijn knie en na een half jaar revalideren gaat het eindelijk een beetje beter met me, dus werd het tijd voor een nieuwe fiets.

Van mijn lieve papa en mama kreeg ik geld + een bos met 23 rozen, omdat ik 23 jaar werd. Supermooi!

Van mijn opa en oma kreeg ik ook geld met een mooie bos rozen.

Van mijn schoonouders kreeg ik een nagellakrek en een nieuwe imageplate namelijk S6.

Omdat ik een echte theedrinker ben, heb ik van vriendinnetje Mariska een thee boeket gekregen.

Van mijn driejarige nichtje kreeg ik een prachtig kunstwerk en een leuke sleutelhanger.

Van mijn zwager en schoonzusje kreeg ik een douglasbon. Maar ook van mijn zusje + vriend en broer kreeg ik er één.

Van mijn zusje + vriend en broer kreeg ik ook nog geld en een aantal leuke MNY spulletjes! Veel te veel, maar heel erg lief!

Van vriendinnetje en ex-collega Marieke kreeg ik een nagelpakket!

Van vriendinnetjes Laura & Laura en vriend Wouter kreeg ik geld en superlekkere dingetjes van Lush!

Van zwager en schoonzus kreeg ik een nieuwe waterkoker, super handig voor een thee liefhebber.

Van vriendinnetje Tessa kreeg ik het imageplateboek van Konad. Heel handig want zo krijg ik weer veel inspiratie voor nieuwe creaties.

Van de rest van de lieve mensen die kwamen heb ik geld gekregen.

En natuurlijk prachtige kaarten.

Ik wil iedereen bedanken die mij gefeliciteerd heeft en op mijn feestje was. Ik heb een geweldige dag gehad en zoals ik al noemde ben ik zeer verwend! Ik ben overal erg blij mee en dankbaar dat iedereen de moeite heeft genomen om samen mijn verjaardag te vieren.

Ook  jullie, lieve lezeressen, wil ik bedanken, voor het volgen van mijn blog, de lieve comments en de lieve felicitaties op mijn verjaardag (en daarna). Ik ga met frisse moed mijn 23e levensjaar in! Dank jullie wel!!

14 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. renate
    Nov 22, 2010 @ 09:40:49

    zo zeg jij bent super verwend!!
    hele mooie cadeaus heb je gehad zeg!!
    zal je wel super blij mee zijn!!
    mooi dat je een super verjaardag gehad hebt, met zulke lieve mensen om je heen!!
    liefs..
    p.s je kat lijkt op de mijne!!

    Beantwoorden

  2. Tessa
    Nov 22, 2010 @ 10:28:33

    nou meid, je bent heerlijk verwent! Ik ben benieuwd hoe je nieuwe fiets je gaat bevallen 🙂 en sparen voor de camera natuurlijk! En hopelijk kan je nu veel mooie creaties maken met je boek, en misschien kan je ‘m zelfs wel gebruiken bij je kerst-workshop 😉

    Beantwoorden

  3. Laura
    Nov 22, 2010 @ 11:22:24

    Wat een leuke cadeaus en wat een geweldig feestje!
    Ik vond het echt heel gezellig : )
    xx

    Beantwoorden

  4. Bubble
    Nov 22, 2010 @ 11:36:33

    Dit product vond ik nou echt iets voor jou! Deze kan je toch niet in je collectie missen:

    http://www.beautyjournaal.nl/2010/11/models-own-nagellak-van-97-duizend-euro/

    Misschien moet je wel effe je mannetje lief aankijken : )

    Beantwoorden

    • nailsbylaura
      Nov 22, 2010 @ 12:23:16

      Whahahaha een nagellak van 97 duizend euro. Auw.. nee dat gaat zelfs mij te ver! Alhoewel de verpakking wel heel erg mooi is!

      Leuk dat je het ff laat zien, had het zelf nog niet gezien!!

      Beantwoorden

  5. Bubble
    Nov 22, 2010 @ 11:37:27

    Bijna vergeten…..
    Wat ben jij verwend zeg! Super kado’s. Ik kijk nu al uit naar mijn verjaardag 🙂

    Beantwoorden

  6. Kalypso
    Nov 22, 2010 @ 13:08:45

    Wauw, je hebt echt hele leuke dingen gekregen.
    Vooral dat konad boek en die douglas bonnen.
    Heel leuk.
    Liefs, xxxx

    Beantwoorden

  7. Jorna
    Nov 22, 2010 @ 13:37:07

    Wat een leuke goodies heb je gekregen! Je bent lekker verwend!

    Beantwoorden

  8. Suzanne
    Nov 22, 2010 @ 16:30:25

    aaah, wat een mooie MNY make-up-!
    grapje.. mooie fiets, die heb ik helemaal niet bekeken!
    see you soen, Suzanne

    Beantwoorden

  9. Shirley
    Nov 22, 2010 @ 17:10:29

    Super verwend meissie!
    Top!!!

    Liefs xxx

    Beantwoorden

  10. Elianne
    Nov 22, 2010 @ 19:45:13

    Wat een leuke spulletjes!

    Ik heb wel een vraagje.. als dat mag 🙂
    Kan het geen kwaad voor je nagellak om ze in de zon te laten staan?
    (Als er zonlicht door je raam erop schijnt :p)

    Beantwoorden

    • nailsbylaura
      Nov 22, 2010 @ 19:47:20

      Elianne, Goed dat je het vraagt. Nagellak kan verkleuren en uitdrogen als je het echt in de zon zet. Zelf heb ik een rek naast een raam hangen waar dus wel zonlicht doorkomt, maar niet vol erop schijn, dat kan echt geen kwaad hoor. Maar ik zou het niet in de volle zon neerzetten.

      Beantwoorden

  11. Elianne
    Nov 22, 2010 @ 20:06:32

    Oke 😀 Dankjewel voor je snelle antwoord 🙂
    Jammer genoeg is zo een rek dan niet echt iets voor mij.. heb aan beide zijden van me kamer een raam waar de hele dag de zon doorheen schijnt. Wel echt super mooi nagellak altaar haha.

    Beantwoorden

  12. Misslanghaar
    Nov 22, 2010 @ 20:09:39

    Ooh, wat veel en leuke spulletjes zeg! Gefeliciteerd meid 🙂

    Beantwoorden

Geef een reactie

