:(

Helaaaaas moet ik jullie meededelen dat mijn geplande verjaardagsnagels verprutst zijn en dat How About A Tumble dus alweer van mijn nagels is verdwenen.

Helemaal boos en verdrietig ging ik kijkend naar mijn plates toch een tweede poging doen. Deze laat ik jullie vanmiddag zien, want ik ben nu eerst naar de intocht van Sinterklaas!

Om 15.00 uur kunnen jullie mijn creatie zien!

Tot vanavond 24.00 uur kun je meedoen aan mijn winactie!! Allemaal meedoen hoor!

2 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Tessa
    Nov 20, 2010 @ 10:09:21

    liefje, alsnog gefeliciteerd!(L)

    Beantwoorden

  2. Kalypso
    Nov 20, 2010 @ 13:00:46

    AHHH:-(
    Dat is zo jammer.
    Nouja, dat kan gebeuren.
    Liefs, xxxx

    Beantwoorden

Geef een reactie

