How about a tumble

Vandaag laat ik jullie het lakje zien dat ik als basis voor mijn verjaardagnagels ga gebruiken. Het is How about a tumble van de Kaleidoscope collectie van China Glaze. Een holografische licht paarse kleur die netjes dekt in drie dunne laagjes.

prettiee!

Ik vind het werkelijk een beeldschoon lakje, al moet ik eerlijk zeggen dat hij moeilijker lakt dan zijn vriendjes uit de dezelfde collectie. Waar dit aan ligt, het is mij een raadsel. Anyway, ik was allang verliefd toen ik het flesje (eindelijk) in mijn handen had, dus dat moeilijke lakken heb ik er maar voor lief bij genomen 😉

Morgen op mijn verjaardag laat ik jullie zien wat ik nog heb toegevoegd! Zit jij ook al zo in spanning?!

9 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Tessa
    Nov 19, 2010 @ 15:02:01

    WAUW prachtige kleur 😀

    Beantwoorden

  2. Jorna
    Nov 19, 2010 @ 16:41:22

    Wat een mooie lak! Vind holo-lakjes altijd zo fascinerend!

    Beantwoorden

  3. Kalypso
    Nov 19, 2010 @ 16:59:10

    Echt een heel mooi lakje. Supet kleurtje. Dat die moeilijk lakt ben je allang vergeten nadat je het effect/resultaat ervan ziet.
    Liefs, xxxx

    Beantwoorden

  4. Misslanghaar
    Nov 19, 2010 @ 17:41:28

    Wat een mooi kleurtje!

    Beantwoorden

  5. Lianne
    Nov 19, 2010 @ 18:25:14

    wauw wauw wauw!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    pff komt ook op mijn aanschaflijstje hihi

    Beantwoorden

  6. Marijse
    Nov 19, 2010 @ 19:38:05

    Heel mooi,
    van welke site (of sites) haal je deze china glaze lakjes?
    xMarijse

    Beantwoorden

  7. Michelle
    Nov 19, 2010 @ 22:18:37


    Ik hou echt van holo's!

    Beantwoorden

  8. Elianne
    Nov 19, 2010 @ 22:51:48

    Pretty Pretty Pretty Holo! I Like!

    Ben benieuwd wat voor moois je ervan gaat maken =)
    Heb nog steeds geen holo in mn stash :O snel toch maar eens eentje bestellen.

    Beantwoorden

  9. Marikee
    Nov 23, 2010 @ 22:14:23

    Wauw, ik vind die Holografische nagellakjes zo gaaf!

    Beantwoorden

Geef een reactie

