B-day giveaway!

DEZE WINACTIE IS GESLOTEN!

Morgen is een leuke, belangrijke en spannende dag. Ik treed uit mijn adolescentie tijd en stap in de fase van volwassenen. Ik word dus 23 herfst-en jong!

Vanmiddag laat ik jullie alvast even meegenieten van mijn nagelpret voor morgen, maar daar gaat het nu niet om… want… wie jarig is trakteert!

Daarom heb ik een kleine winactie voor jullie, waar je snel bij moet zijn. Morgenavond 20 november om 24.00 uur sluit de winactie namelijk alweer! Wat je moet doen is simpel, Bedenk een originele manier om mij te feliciteren in een reactie.

En dan nu wat je kunt winnen:

Een nagelwheel met leuke strikjes om te verwerken in een nagel creatie!

5 setjes decals van Hello Kitty!

Oke nog even op een rijtje:
* Laat een comment achter met je originele felicitatie
* Doe dit vóór 20 november 2010 24.00 uur
* Maak kans op bovenstaande prijzen
* Winnaar wordt zondag 21 november bekend gemaakt

Doen jullie allemaal mee?!

24 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Lianne
    Nov 19, 2010 @ 07:05:15

    ik ga nog even nadenken maar wil wel meedoen heb nog tot vannacht haha.
    maar wat onwijs leuk dit.
    ik zie je zowizo morgen!!
    xx mij

    Beantwoorden

  2. Tessa
    Nov 19, 2010 @ 08:47:26

    ik ga ook even nadenken 🙂 Je cadeau is al op weg, telt dat ook :P?

    Beantwoorden

  3. Kalypso
    Nov 19, 2010 @ 09:06:28

    Alvast harte feliciteerd meid. Ik wens jouw morgen een fijne dag. Ik doe niet mee. Ben hier zo slecht in:P. Hahaha.
    Liefs, xxxx

    Beantwoorden

  4. nailsbylaura
    Nov 19, 2010 @ 10:02:51

    MEIDEN!! jullie hoeven geen rare acties ofzo te doen, maar gewoon een felicitatie achterlaten in een comment! Ik heb gevraagd om een originele manier, maar let er dus op dat het gewoon in een comment moet!

    Kalypso, jij doet nu dus automatisch mee!

    Sorry als dit misschien wat onduidelijk was..

    Beantwoorden

  5. silja
    Nov 19, 2010 @ 10:20:44

    he meis!!!

    super gefeliciteerd!!!
    ik wens je een super leuke verjaardag..
    eigenlijk had ik wel even langs kunnen komen..
    hoop dat je leuke cadeaus krijgt !

    Beantwoorden

  6. Tessa
    Nov 19, 2010 @ 11:00:17

    Sorry maar ik ben gewoon gek 😛 en een cadeautje voor m’n lieve vriendinnetje mag wel toch :D?

    Beantwoorden

  7. Nadia Segers
    Nov 19, 2010 @ 11:01:23

    Heee meid!
    Hartstikke gefeliceerd! en wat een mooie leeftijd zeg! ♥

    Ik volg je artikeltjes elke dag met plezier!
    Dus daarom heb ik toch dat tikkeltje extra gedaan voor je, iets grappig 😀

    Zal je zo even een mailtje sturen!
    Dan heb je alvast een heel origineel cadeau!

    xxx Nadia

    Beantwoorden

  8. Nadia Segers
    Nov 19, 2010 @ 11:03:35

    Oh ik zie je mailadres niet 😦

    Beantwoorden

  9. Bubble
    Nov 19, 2010 @ 11:15:59

    Hey Laura,

    Super genageliciteerd! Ik hoop dat je voor ons nog vele jaren nagelcreaties mag maken. En natuurlijk wens ik je morgen een geweldige dag toe met veel cadeautjes, gebakjes en andere verwennerij.
    Ga je nog een mooie verjaardagscreatie maken?

    Liefs Bubble

    Beantwoorden

  10. renate
    Nov 19, 2010 @ 11:46:40

    ****ik wil niet mee doen meid****
    maar alvast van harte gefeliciteerd met je verjaardag,
    kijk als ik het morgen vergeet heb ik je toch gefeliciteerd haha!!
    23 jaar…pas maar op voordat je het weet ben je 30 hoor…
    ga je nog leuke dingen doen morgen??
    en wat heb je gevraagd aan de mensen in je omgeving??
    iets anders nog dan nagellak?? 🙂
    een hele fijne dag morgen!!
    liefs

    Beantwoorden

    • nailsbylaura
      Nov 19, 2010 @ 11:49:23

      Dank je Renate, En tja.. de 30 komt in zicht.. ontwijk het.. ontwijk het!
      Ik heb wel wat nagelspulletjes gevraagd natuurlijk, maar ook geld om te sparen voor een nieuwe camera, zodat ik filmpjes op kan nemen voor nailsbylaura! en dat de kwaliteit van de foto’s beter wordt.

      Ik laat jullie zondag of maandag mijn cadeautjes zien!

      Iedereen bedankt voor de felicitaties tot nu toe!

      Beantwoorden

  11. Tessa
    Nov 19, 2010 @ 13:18:48

    Lieve Lau,

    Je hebt net m’n cadeautje ontvangen. En eigenlijk mocht je het pas morgen open maken, maar hey, ik kon je reactie niet meer afwachten!:P

    Verder wil ik je morgen een ontzettend fijne verjaardag wensen! Ik vind het ontzettend jammer dat ik er niet bij kan zijn. Daarom het wat ‘grotere’ cadeau om dat goed te maken.

    Ik wens je morgen veel plezier, en moge je veel centjes ontvangen, zodat je die mooie camera mag kopen 😀 En ik ben natuurlijk HEEL nieuwschierig naar matthijs z’n cadeautje (al weet ik al wat het is..) maar of het mooi is 😀

    Liefs,
    Tess

    Beantwoorden

  12. Misslanghaar
    Nov 19, 2010 @ 13:37:10

    Gefeliciteerd meid, had ik het wat eerder geweten dan kon ik een kaartje sturen maar goed, veel geluk en plezier in je 23ste levensjaar en natuurlijk ook in alle jaren erna 🙂

    Beantwoorden

  13. Sylvia
    Nov 19, 2010 @ 15:44:11

    Hoi Laura,

    Van harte gefeliciteerd! Ik heb iets naar je email gestuurd (het ging niet om de link hier in de comments te zetten) dus hoop dat je dat niet erg vind! Van harte gefeliciteerd meid! Ik vond dit gedichtje op internet, misschien vind je hem ook wel leuk! :

    ‘Mijn 23ste verjaardag

    Het is vandaag alweer 23 jaar geleden.
    Dat ik in deze wereld kwam binnen treden.

    Ieder jaar doen we deze dag herdenken.
    En krijg ik steeds verrassende geschenken.

    Elke verjaardag doet er een jaar bij komen.
    En kan ik weer een nieuw jaar vol stomen.

    Vandaar op deze dag dan in het speciaal.
    Hoop ik op goed nieuws en een nieuw verhaal.

    Dat mijn wens dan toch vandaag uit mag gaan komen.
    En in aanmerking kom voor het huis van mijn dromen.

    Maar eerst vandaag nog even van alles kunnen genieten.
    Want vanaf nu hoor ik qua loon niet meer bij de jonge grieten.

    Ik hoop dat ik vanavond terug kan kijken op een fijne dag.
    Waar ik graag nog eens terug aan herinnerd worden mag. ‘

    Geniet van je dag!

    Beantwoorden

  14. niene
    Nov 19, 2010 @ 16:28:58

    echt gefeliciteerd meid! moge je verjaardagsnageltjes de mooiste worden 😉

    (sorrysorry, ik ben hieer zooooo slecht in!)

    Beantwoorden

  15. Lianne
    Nov 19, 2010 @ 16:38:08

    lieve Lau,

    nou hier komt ie dan mijn speciale felicitatie voor jou.
    ahum ahum ahum…..
    komt ie (in gedachten even de melodie erbij houden hihi)

    Happy birthday to you!
    Happy birthday to you!!
    Happy birthday dear Lauraaaaaa!!!!!!!!!
    Happy birthday to you!!!!!

    hihi erg orgineel niet? 🙂
    nou ja ik zie je morgen veel plezier alvast met je nagels mooi te maken.

    dikke x

    Beantwoorden

  16. Mandy
    Nov 19, 2010 @ 18:48:46

    Ik ben zo slecht in origineel zijn 😛 Ik heb wel een mooie foto gevonden op internet: http://beautyjudy.files.wordpress.com/2010/05/birthday-nails.jpg Zie dit maar als een soort verjaardagskaartje (A) Even voor de duidelijkheid: Dit is niet mijn creatie, deze heb ik op internet gevonden! Hartelijk gefeliciteerd meid!

    Beantwoorden

  17. Marijse
    Nov 19, 2010 @ 19:41:59

    Alvast Gefeliciteerd voor morgen,
    Hoop dat je een mooie/fijne dag hebt, met mooie nageltjes, ben benieuwd naar je creatie!
    xMarijse

    Beantwoorden

  18. Elianne
    Nov 19, 2010 @ 21:49:46

    Hee!

    Alvast gefeliciteerd he 🙂 Ik ben niet zo origineel in originele dingen als ik bewust iets origineels moet doen haha!

    Duss, gaat om het idee he. Nog 2 uur en 11 minuten! Maak er een super super dag van met de mooiste nagels van het jaar ^^. x

    Beantwoorden

  19. Michelle
    Nov 19, 2010 @ 22:17:51

    Nog minder dan 2 uurtjes en je bent alweer jarig! 😀 Ik ben niet zo goed in originele felicitaties en dergelijke, dus ik hou het maar bij “gewoon”: GEFELICITEERD! 😀
    Maak er een mooie dag van!

    Beantwoorden

  20. wanncha
    Nov 19, 2010 @ 22:51:00

    Leuke winactie!

    Alvast happy birthday, gratulacje, 祝賀, Glückwünsche, félicitations, συγχαρητήρια, complimenti, おめでとうございます, felicitaciones en gewoon op zijn oerholland: GEFELICITEERD.
    Een hele fijne dag gewenst, en ik hoop dat het een dag wordt om nooit te vergeten.

    Liefs, Wanncha

    Beantwoorden

  21. Mariska
    Nov 19, 2010 @ 23:05:18

    Heeej Lauw 😉

    L aura, k weet nog goed als 13 jarige samen in de klas,
    A lle dagen op ’t Wessel waren wij in onze sas!
    U itgaan, feestjes, ‘leren’ en lachen deden wij iedere dag,
    R aar dat ik je op je vrijgezellenfeestje na 5 jaar pas weer zag!
    A llebei de pabo, allebei bijna juf, nu maar hopen dat het contact weer blijft
    & dat je morgen,10 jaar later, veel leuke, mooie (nagel) cadeautjes krijgt!

    Geniet van je verjaardag meid en misschien dat ik jou met een cadeautje verblijd!!!

    XxX Maris

    Beantwoorden

Geef een reactie

