Handverzorging

Vandaag laat ik jullie een heerlijk product zien, namelijk een hand butter. En zoals de naam al doet vermoeden is het net een boter, wat je dus over je handen smeert.

P2, jullie hebben het merk al vaker voorbij zien komen, komt uit Duitsland en is nog niet in Nederland verkrijgbaar, helaas. Want dit is echt een favoriet product van mij! Mijn handen zijn winter-proof! Dus met zijn allen met de bus naar Duitsland!

Hand butter is zoals ik eerder al zei een boter, hierdoor trekt het minder snel in je handen waardoor je een tijdje ‘vettige’ hand hebt. Dat kan een nadeel zijn als je bijvoorbeeld snel weer iets wilt doen. Maar het verzorgt stukken beter dan een handcrème die snel intrekt.  Persoonlijk heb ik daarbij niet het idee dat het echt iets doet, en bij dit boterspul dus wel!

Om de droogtijd heb ik het in mijn avondroutine toegevoegd voor het slapen gaan. Dan smeer ik mijn nagelriemen in met Lemonly Flutter van Lush en pak ik een klein beetje boter voor mijn handen.

De geur van de boter is heel zacht, wat ik erg prettig vind. Ik ben namelijk geen tiepje voor producten met aardbeien/boom of andere geuren. en de pot is echt MEGAgroot, waardoor ik er nog heel lang mee kan doen.

het P2 assortiment en dus ook deze hand butter is te koop bij de Duitse drogisterij DM. De prijs weet ik niet, want ik heb het gekregen. Maar de producten van P2 zijn allemaal leuk en goedkoop geprijsd dus dit product zal geen aanslag op je budget zijn!

 

3 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Shirley
    Nov 18, 2010 @ 10:09:05

    Het is zeker een heerlijke hand butter.
    Ik gebruik hem ook elke dag 🙂
    En hij kost maar 3,- euro.

    Kusx

    Beantwoorden

  2. Jorna
    Nov 18, 2010 @ 11:19:55

    Klinkt fijn! Doet me een beetje denken aan de Lemony Flutter van LUSH. Ik woon dichtbij de Duits grens, maar ken het merk niet. Toch eens naar uitkijken!
    Bedankt voor de tip!

    Beantwoorden

  3. Misslanghaar
    Nov 18, 2010 @ 23:34:25

    Lijkt me wel fijn en duur zal het idd niet zijn 🙂

    Beantwoorden

Geef een reactie

