Dat kan beter!

Vandaag geen update zoals jullie gewend zijn, maar meer een vraag.

Ik krijg per dag heel veel bezoekers en daar ben ik echt superblij mee! Maar er zijn maar een paar mensen die reageren op artikelen. Dus is mijn vraag aan jou. Wat moet er veranderen op nailsbylaura.wordpress.com?!

Wat wil jij graag zien? Wat mis je? Wat vind je goed? Wat vind je minder leuk? Of moet het zo doorgaan?

Meiden, (en verdwaalde heren πŸ™‚ ) ik hoop van jullie te horen, want ik wil graag nailsbylaura zo aantrekkelijk mogelijk maken voor jullie!!

16 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. renate
    Nov 17, 2010 @ 10:09:04

    haha komt me btje bekend voor!!

    zou vooral zo door gaan..
    jij doet het op jouw manier…
    en waarom dan anders voor doen dan dat je bent??

    ik vind jouw blog altijd super!!

    Beantwoorden

  2. Rena
    Nov 17, 2010 @ 10:17:42

    Ik vind je blog erg leuk, ik kijk regelmatig, maar ik ben niet iemand die veel reageert. dus ligt in mijn situatie meer aan mij dan aan jou;)
    keep up the good work!

    Beantwoorden

  3. Tessa
    Nov 17, 2010 @ 11:12:44

    ik zeg: Niks veranderen!

    Beantwoorden

  4. Misslanghaar
    Nov 17, 2010 @ 14:41:50

    Ik vind het wel goed zoals het is hoor! Maar ik heb hetzelfde “probleem”, honderden bezoekers per dag en dan maar 2-3 reacties. Weinig aan te doen. Zelf reageer ik altijd wel omdat ik het zelf ook leuk vind om reacties te krijgen en het is een kleine moeite πŸ™‚

    Beantwoorden

  5. Marijse
    Nov 17, 2010 @ 16:19:56

    Hej Laura,
    Ik ben ook zo’n gluurder πŸ˜‰
    en reageer bijna nooit, ligt echt niet aan de site hoor,
    lees denk ik elke dag je blog, is heel leuk om te lezen!
    Ga zo door πŸ™‚
    xMarijse

    Beantwoorden

  6. nailsbylaura
    Nov 17, 2010 @ 17:00:40

    Dames,
    Bedankt voor de reacties! Ben blij dat jullie het graag lezen. Zou het leuk vinden om eens vaker een comment te krijgen, maar ben allang blij dat jullie de site leuk vinden zo!

    Heel erg bedankt!

    Beantwoorden

  7. Kalypso
    Nov 17, 2010 @ 19:13:05

    Hihi, ik ben een trouwe volger en reageer altijd:P. Het ligt denk ik niet aan jouw hoor. Sommige vinden het gewoon niet nodig om te reageren. Niks mis mee hoor, het betekend niet dat ze je artikelen niet lezen, ze vinden dat gewoon niet nodig. Keep the work up like that. Liefs, xxxx

    Beantwoorden

  8. Kelly
    Nov 17, 2010 @ 19:16:49

    Ik kwam laatst via de blog van Tessa op jou blog terecht! Sindsdien kijk ik ook iedere dag even op de jouwe. Wat ik tot nu toe gezien heb, vind ik erg leuk en het spreekt mij ook heel erg aan! Ik vind het leuk dat je veel afwisseling in je blog hebt! Ga zo door! Ik zal proberen om wat vaker comments te plaatsen!

    Beantwoorden

  9. nailsbylaura
    Nov 17, 2010 @ 20:39:52

    Tnx meiden! doet me goed om te horen! ik ga mijn best blijven doen voor jullie:)

    Beantwoorden

  10. Lianne
    Nov 17, 2010 @ 20:55:52

    ik moet ook vaker reageren maar goed je weet het… ik kijk elke dag en je weet dat ik je site super vind… dus ik zeg:
    NIETS VERANDEREN!!!! KEEP UP THE GOOD WORK!!!!

    xxx

    Beantwoorden

  11. Shirley
    Nov 17, 2010 @ 21:44:50

    Helemaal houden zo!
    Vind je blog super, en lees ook elke dag πŸ™‚

    Blijf zo doorgaan meid!

    Liefs xxx

    Beantwoorden

  12. Laura
    Nov 17, 2010 @ 22:59:38

    Ik lees het niet elke dag, maar dan lees ik na 3 dagen alle blogs!
    Maaar, ik reageer soms wel.. En ik vind het leuk.
    Dat weet je ook wel : )
    Een x voor jou!

    Beantwoorden

  13. Bubble
    Nov 18, 2010 @ 14:53:19

    Ik kijk altijd effe naar je mooie nagels creaties. Ik reageer nooit zo veel. Ik zou zeggen: Zo doorgaan, tot nu toe geen klachten en je creeert leuke nagels! Ik hb inmiddels ook wat konad spulletjes gekocht. Super gewoon! Ik kan nu ook mooie nagels maken zonder te veel toeters en bellen. En vooral tips blijven geven!

    Beantwoorden

  14. Elianne
    Nov 18, 2010 @ 20:59:19

    Hee Laura,

    Ik bezoek bijna elke dag even je site, en als ik het een dagje heeel druk heb, dan haal ik het de volgende dag weer in =)! Ik reageer dus ook zo goed als nooit.. maar vind je nagels en creaties prachtig!

    En het ligt niet aan jou hoor dat ik nooit een reactie achter laat, meer aan mij, heb meestal het idee dat ik niet zoveel heb toe te voegen aan je stukken.

    Beantwoorden

  15. Sylvia
    Nov 19, 2010 @ 15:47:45

    Niets veranderen hoor meid! Gewoon doorgaan zoals jij het wilt, en vooral zolang jij het leuk vind! Ik moet even een bladwijzer aanmaken voor je blog! Ik zit zelf bij blogspot en hierop kan ik iedere update van de andere blogs zien, maar de wordpress blogs zie je hier niet in! Maar ik vind je blog ontzettend leuk hoor!

    Beantwoorden

  16. nailsenbeauty
    Nov 23, 2010 @ 17:15:16

    Je moet helemaal niets veranderen, je blog is leuk zoals die nu is:D

    Beantwoorden

Geef een reactie

