Crackle

Crackle polish is nagellak wat openbarst en wat je als toplaag over een andere nagellak aanbrengt. In nagellak-land is dit op dit moment een hot item. Ik weet nog niet of ik het een mooie effect vind, dus ik schaf het nog even niet aan.

Maar vandaag heb ik een nagellak creatie voor jullie die verdacht veel lijkt op crackle nagellak!

Als basis gebruikte ik dit lakje van p2, met de naam Gracious. Een donker paars/grijs lakje dat in twee laagjes volledig dekt.

Daaroverheen heb ik gestempeld met China Glaze – Something Sweet uit de Up & Away collectie van vorig zomer. En met onderstaand patroon van imageplate A21.

En dit is uiteindelijk het resultaat geworden, waar ik zelf erg blij mee ben! Het is neutraal en toch erg leuk. En het lijkt verdacht veel op de crackle polish!

Gaaf he?! De promotieactie van Shirley is een week verlengd! Dus als je nog gebruik wilt maken van de actie 5 imageplates voor €15, dan moet je nu toch echt je slag slaan. En ik kan ze zeker aanraden!

8 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Miranda
    Nov 16, 2010 @ 13:31:14

    Haha wat super leuk bedacht. Ook mooie kleuren:d

    Beantwoorden

  2. Tessa
    Nov 16, 2010 @ 15:45:38

    OMG zoooo mooi! en nooit verw8 dat beetje wijnrood-ig bij roze zou passen! Super 😀

    Beantwoorden

  3. Shirley
    Nov 16, 2010 @ 16:39:21

    Heel mooi!
    En heel mooi kleuren effect!

    Liefs xx

    Beantwoorden

  4. Misslanghaar
    Nov 16, 2010 @ 19:52:31

    Dit vind ik persoonlijk leuker dan die crack lakjes 🙂

    Beantwoorden

  5. Kalypso
    Nov 16, 2010 @ 20:27:20

    Vet mooi. Ik vind toch de crack lakjes iets mooier. Maar dat is persoonlijk. Liefs, xxx

    Beantwoorden

  6. Rena
    Nov 17, 2010 @ 10:22:48

    Mooie kleur nagellak!en vind dit ook mooier dan dat crack, weet niet wat ik daarvan moet vinden..

    Beantwoorden

  7. Tine
    Nov 17, 2010 @ 12:55:42

    Knap gedaan!
    x

    Beantwoorden

Geef een reactie

