OMG!

Laatst vertelde ik jullie dat de lakjes van de OMG collectie van China Glaze niet meer gemaakt worden en dus zeldzaam te verkrijgen zijn. Nu kwam ik op een vrij onbekende Nederlandse website een heleboel lakjes tegen uit de OMG collectie en een paar lakjes van de Kaleidoscope collectie!

Deze lakjes heb ik besteld:

VLNR: DV8, LOL, BFF, 2NITE, TTYL

En hier de swatches op een nagelwiel:

LIEFDE!

Wil je ook deze lakjes? Kijk dan snel op:Β http://www.debbiesnailsolutions.winkelslim.nl

De lakken van China Glaze kosten daar €5,95 exl. btw. De verzendkosten zijn voor brievenbus post €2,50.

Ga jij nog iets scoren?

4 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Tessa
    Nov 13, 2010 @ 09:11:52

    snelle levering man!:O daar! Geweldig πŸ˜€

    Beantwoorden

  2. Kalypso
    Nov 13, 2010 @ 11:51:07

    Wauw, echt prachtig. Ik moet echt een keer lakjes van china glaze gaan aanschaffen. Liefs, xxx

    Beantwoorden

  3. Shirley
    Nov 13, 2010 @ 13:47:32

    Super!! πŸ™‚
    Nu heb je ze eindelijk.

    Beantwoorden

  4. Miranda
    Nov 13, 2010 @ 19:22:34

    Oeh china glaze, super mooie collectie. Ik heb zelf OMG-lol en het is zo’n mooie nagellak..

    Beantwoorden

Geef een reactie

